OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning dig som vill ha ett omväxlande arbete med mycket kontakter såväl nationellt som internationellt. Du kommer att assistera två avdelningar, med dess medarbetare och chefer, med allmänt administrativt arbete. Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär och består i huvudsak av . Resebokningar . Rapportskrivning - färdigställande, språkgranskning och distribuering . Förberedelse av presentationer i huvudsak PowerPoint . Web ansvarig . Kontakt med de olika avdelningarna vid samordning av möten och konferenser Krav Vi söker dig som har en god erfarenhet av en assistenttjänst. Du är en person med hög ansvarskänsla, med kundorienterad läggning och arbetssätt och med en god planerings- och samordningsförmåga. Du har god datorvana, både av traditionella Microsoft Windows Office program. Det är även meriterande om du behärskar SAP eller annat affärssystem. Du besitter mycket goda språkegenskaper och lätt för att uttrycka dig i tal och skrift och har lätt för att ta kontakt. Uppdraget är i första hand en uthyrning men kommer i senare skede övergå till en tillsvidare tjänst hos kund.