OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett företag inom läkemedelsområdet med kontor i norra Stockholm. Tjänsten Tjänsten som marknadsassistent är ett uppdrag på heltid med start omgående till och med sista juni där du arbetar som konsult via Placera Personal. Arbetsuppgifter I dina arbetsuppgifter ingår det att att: * Ta fram inbjudningar för samt förbereda kring utbildningar, möten m.m. * Korrekturläsa texter * Assistera produktchef samt säljare * Kontera fakturor * Assistera VD (kalender, boka resor m.m.)Kvalifikationer * Minst gymansieutbildning gärna även vidareutbildning med marknadsinriktning * Erfarenhet av av liknande arbetsuppgifter som marknadsassistent * Goda kunskaper i Officepaketet * Goda kunskaper i Engelska * Har du erfarenhet av arbete inom läkemedelsbranschen är det meriterande För att passa för tjänsten ser vi att du är driven och inititativrik samtidigt som du är noggrann och ansvarsfull i ditt arbete. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719