OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven och engagerad marknadsassistent till ett företag inom fastighetsbranschen
Dina arbetsuppgifter
I rollen som marknadsassistent kommer du ha tätt samarbete med marknadsansvarig och arbeta med framtagning av marknadsmaterial och producerandet av prospekt inom uthyrning och transaktion. Prospekt som sedan används av säljarna för att göra affärer. Du får all information som ska vara med och ansvarar för att färdigställa produkten, på sikt kan du även få utökat ansvar och söka rätt på mycket av informationen själv. Du jobbar i InDesign, Illustrator och Photoshop och en del av arbetet sker även i Excel och Word. Som marknadsassistent ansvarar du även för annonser, utskick samt fotografering och du är även delaktig i marknadsaktiviteter. I ett litet företag som detta kan även andra arbetsuppgifter förekomma.
Om företaget
Vår kund är en aktör inom fastighetstransaktioner och uthyrning. Man sitter i härliga lokaler i centrala Jönköping med ett team på 10 personer. Vår kund växer stadigt och är nu i behov av förstärkning på marknadssidan. Mer information om företaget ges vid intervju.
Din profil
Skallkrav:
- Högskoleutbildning inom grafisk design och/eller marknadsföring
- Goda kunskaper i InDesign, Illustrator och Photoshop
- God kommunikationsförmåga i tal och skrift
- Erfarenhet av Excel och Word
- Körkort
Meriterande
- Kunskaper i fastighetsterminologi och avtalsrätt.
- Wordpress
Vi söker dig som är social och driven och som alltid vill lära sig något nytt. Vi ser att du är flexibel och självständig och samtidigt frågar om du inte förstår. I ett litet företag är det viktigt att du är prestigelös, lösningsorienterad och kreativ. Vi söker dig med branschintresse inom samhällsbyggnad, fastigheter och/eller arkitektur
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: 1/6
Placering: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna