Marknadsassistent

Marknadsassistent

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som marknadsassistent kommer du att tillhöra marknadsteamet och jobba nära marknadschefen som du också rapporterar direkt till. Rollen innebär brett administrativt stöd där du operativt kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter för avdelningen. Då man arbetar mot en global marknad och nyligen har utvecklat sina produkter och sitt erbjudande är ett stort fokus för marknadsavdelningen att uppdatera och få ut korrekt material och underlag till alla marknader.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Skapa struktur och kategorisera filer och material
• Stötta marknadschefen i aktuella projekt och uppgifter
• Uppdatera intranätet med korrekta underlag och information
• Vara med i arbetet med att uppdatera och katalogisera hemsidan
• Hantera och packa marknadsmaterial och produktinformation
• Delta i arbetet med att byta CRM-system
• Skapa presentationer och dokumentunderlag


Vem är du?
Vi söker sig som har relevant utbildning och tidigare erfarenhet av att arbeta på en marknadsavdelning. Du är en duktig administratör och trivs i en supporterande och stöttande roll där dina arbetsuppgifter varierar. Du är van att skapa struktur och är noggrann i ditt arbetssätt. Då arbetet kommer innebära många kontaktytor är det viktigt att du är kommunikativ och trivs i nära samarbete med kollegor. Du är en systemvan person och får gärna ha erfarenhet av olika CMS- och CRM-system. Har du tidigare varit superuser eller varit med och implementerat ett nytt system är det meriterande. Som person är du självgående och lösningsorienterad. Du har ett naturligt servicetänk och trivs i det operativa arbetet.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Övrig information

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående. Uppdraget planeras att pågå under minst 3 månader med eventuell möjlighet till förlängning. Du kommer att tillhöra och utgå från företagets trevliga kontor i Danderyd.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2021
  • Ansök senast: 25 oktober 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


23 december 2024

20 december 2024