OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du bekväm med framtagandet av en marknadsplan för ett tjänstedrivet företag? Hos vår kund erbjuds du en otrolig möjlighet att visa vad du går för och självständigt driva företagets kommunikation /marknadsföring samtidigt som du ger dig själv goda möjligheter för framtiden. Intervjuer kommer ske i november och december och urvalet sker löpande, så skynda in med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett tjänsteföretag som erbjuder risk- och säkerhetshantering för stora organisationer. Förutom att arbeta i en spännande arbetsmiljö med komplexa frågor utgör företaget en viktig funktion både för företag och enskilda individer.
Som marknadsassistent hos vår kund kommer du ha mycket stort eget ansvar, detta då den svenska delen av företaget inte har en marknadsavdelning i dagsläget utan kommer förlita sig helt på dig och din kompetens. Företaget består idag av fyra personer på Stockholmskontoret, samt cirka 25 kollegor runtom i världen.
För denna roll kommer vi att utföra en bakgrundskontroll.
Du erbjuds
* En utvecklande roll med möjlighet till heltidsanställning efter examen
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
* Ta fram en fungerande marknadsplan utefter företagets behov, syfte och mål
* Utefter marknadsplanen arbeta med uppsatta aktiviteter samt styra mot uppsatt målsättning
* Kommunicera och marknadsföra för företagets räkning i relevanta forum
* Arbeta med varumärkesuppbyggnad, samt utvärdera olika kommunikationskanaler
* Löpande utvärdera marknadsplanen
VI SÖKER DIG SOM
* Studerar en utbildning inom marknad, kommunikation eller motsvarande samt har minst ett år kvar av dina studier
* Har en förståelse för hur arbetet bedrivs i ett tjänstedrivande företag
* Känner dig trygg och bekväm i arbetsuppgifterna, t.ex. har erfarenhet av att ta fram och applicera en marknadsplan
* Har mycket goda kunskaper i de svenska och engelska språken i såväl tal som skrift, detta då båda språken förekommer i det dagliga arbetet
För denna tjänst anses det meriterande om du har haft en liknande roll tidigare.
Som person är du:
* Initiativtagande
* Flexibel
* Självgående
Övrig information
* Start: Januari
* Omfattning: Deltid, cirka 8-10h/vecka som kan fördelas på flera dagar
* Placering: Digitalt under rådande omständigheter
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231