OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker du en passionerad marknadsassistent på deltid som vill tillhandahålla meriterande erfarenheter. Som marknadsassistent kommer du att spela en viktig roll i intern och extern kommunikation genom hemsida och andra mediekanaler. Låt din kreativitet flöda!. Ta chansen att vara en
OM TJÄNSTEN
Vår kund JM Entreprenad har som mål att lägga grunden till ett bättre liv. Det gör de genom gedigen kompetens och ett brinnande engagemang för anläggningsentreprenad. Med projekt i fokus bygger JM framtidens samhällen där många människor kan leva och bo. De är för närvarande på jakt efter dig som är intresserad av att bli en del av en arbetsplats som blivit utsedd till topp 100 arbetsgivare 2023. Här stöttar, utvecklar och delar kollegor med sig av sina erfarenheter för att uppnå sin bästa potential.
Vi söker nu dig som vill jobba som marknadsassistent cirka åtta timmar i månaden. Timmarna kan variera beroende på vilka arbetsuppgifter som behöver genomföras. Du kommer vara en viktig spelare hos JM E med att hjälpa till att uppdatera, tänka nytt och producera innehåll till deras kommunikationskanaler internt som externt.
Har du rätt inställning, målfokus och ambition kommer vi kunna hjälpa dig plocka på dig meriterande erfarenheter vid sidan av dina studier.
Du erbjuds
- Möjligheten att få värdefull arbetslivserfarenhet inför kommande karriär inom kommunikation
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Intern och extern kommunikation via hemsida, Linkedin och intranät
* Skriva och skicka nyhetsbrev
* Uppdatera hemsidan kring kommande, befintliga och avslutade projekt
* Skriva och redigera texter
* Vara kreativ och komma med egna ideer kring förbättringar och utvecklingsområden
* Andra varierade arbetsuppgifter kan tillkomma
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på högskola eller universitetet på minst 50 %
- Är obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift, då båda språken används i arbetet
- Har goda kunskaper i Officepaketet
Det är meriterande om du
- Studerar en utbildning inom media, kommunikation, marknadsföring eller journalistik
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Initiativtagande
- Självständig
- Kommunikativ
- Problemlösande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231