Marknadsassistent till internationell koncern, start omgående!

Marknadsassistent till internationell koncern, start omgående!

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Detta är ett konsultuppdrag som beräknas pågå 6 månader med möjlighet till förlängning. Kunden är en internationell koncern med några av världens starkaste varumärken. Arbetsplatsen är i moderna och trevliga lokaler strax söder om Södermalm med mycket goda kommunikationer. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt, skicka därför din CV redan idag. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, betald semester och friskvårdsbidrag.


Arbetsuppgifter:
Som marknadsassistent arbetar du med administrativt stöd till 4 chefer som vardera är marknadschefer eller arbetar med affärsutveckling inom företagets olika varumärken. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö där det är viktigt att kunna prioritera. Du har en nyckelfunktion i att underlätta kommunikation och informationsutbyte inom teamet.

I arbetsuppgifterna ingår resebokning åt cheferna samt att ha koll på teamets resor och koordinera resor och möten med andra avdelningar inom koncernen. Du kommer att hantera teamets kalender, förbereda underlag inför att möten ska hållas samt bevaka deadlines för olika projekt. Organisera team- och varumärkesevenemang, varumärkesworkshops och andra evenemang.

Du kommer att delta operativt med att stödja delar av olika marknadsföringsprojekt samt ge support med fakturering och budgetuppföljning. Rollen innebär att du håller dig uppdaterad om policyer som t ex rese- och HR policy samt olika processer. Du är också backup i receptionen vid behov.



Din bakgrund:
Vi söker dig som har en stark samarbetsvilja och är en bra lagspelare. Du är van att arbeta strukturerat och är duktig på att organisera. Du är van att hantera olika arbetsuppgifter parallellt samt prioritera och är uppmärksam på detaljer. Det är ett krav att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som marknadsassistent eller assistent/koordinator. Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift.


Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme. Besök oss gärna på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024