OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Marknadsassistent till internationellt företag Företaget är idag en av Europas ledande och en av Sveriges största bolag inom distribution av IT-produkter.Bolaget är beläget i stora och fräscha lokaler norr om Stockholm. Arbetsbeskrivning: I din roll som marknadsassistent kommer du bland annat att: -göra alla svenska annonser, banners och inbjudningar, -ansvara för layout och innehåll på den svenska webben, -ha hand om mailutskick, både externa till leverantörer och internt till personalen, -hålla koll på deadlines och koordinera material till t ex tidningar och frukostutbildningar. Arbetets omfattning: Tjänsten är på heltid, kontorstider, med start omgående.Uppdraget pågår till och med sista januari.Du kommer arbeta som konsult via Brainpeople. Kompetenskrav: Du som söker bör ha tidigare vana i en liknande roll och behärska verktyg såsom Photoshop, Illustrator, Indesign, Acrobat och Office-paketet. Personliga egenskaper: Du är en självgående person som lätt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter och ta för dig av vad som behöver göras.Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, är initiativtagande och har en stor drivkraft att göra bra ifrån dig på jobbet.Att du är noggrann och ansvarstagande tar vi för givet. Intresserad?Skicka in din ansökan genom att klicka på länken alternativt knappen nedan.Vi behandlar ansökningarna löpande, skicka in ditt CV och ett personligt brev för tjänsten så snart som möjligt. Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.