OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning söker en marknadsassistent till ett amerikanskt IT-företag med ca 60 000 anställda över hela världen och knappt 500 anställda i Sverige. Uppdraget sträcker sig under 3-6 månader med start i[januari[2011 med kontor i norra delen av Stockholm. Som[marknadsassistent kommer du till främsta delen att jobba administrativt i företagets CRM system. Rollen innebär även att aktivt organisera olika event som företaget står för. Du kommer att assistera flertalet förekommande arbetsuppgifter som finns på marknadsavdelningen. Vi söker dig som har administrativ erfarenhet och gärna erfarenhet inom marknad. Erfarenhet av att arbeta i olika system och goda kunskaper i MS Office. Du talar flytande svenska och engelska och har du kunskaper i något annat nordiskt språk är det meriterande. Som person är du en duktig administratör, är flexibel samt kommunikativ. Välkommen att skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet sker kontinuerligt. Observera att tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37