OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hos Specsavers får du möjligheten att arbeta med marknadsföring som är anpassad utefter olika butiker, men även med kampanjer och kundbrevstexter.
Har du erfarenhet av att arbeta med marknadsföring, gillar att arbeta i ett högt tempo och kan kommunicera på ett tydligt och effektivt sätt? Sök då tjänsten redan idag, då vi tillämpar löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Specsavers grundades 1984 av optikerparet Doug och Mary Perkins. Idag är det världens största privatägda optikerföretag och de fortsätter med att erbjuda snygga bågar och glas i högkvalitativa material.
Som marknadsassistent på Specsavers kommer du arbeta i ett högt tempo tillsammans med ett starkt team som mer än gärna får jobbet gjort tillsammans. Arbetsuppgifterna är varierande men du kommer bland annat ansvara för koordineringen och administrationen kring kampanjer, kontrollera och godkänna marknadsmaterial samt distribuera materialet till involverade aktörer (t.ex tryckeri).
Du erbjuds
* En varierande roll och arbetsmiljö
* Arbete hos ett bolag som är certifierat med "Great Place to Work"
* I deras hållbarhetsrapport kan du läsa mer om deras samhällsengagemang, deras tillverkning samt om deras omtanke om deras kunder och medarbetare.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
* Koordinering och administration kring kampanjer
* Kundbrevstexter för översättning
* Kontroll och godkännande av marknadsmaterial
* Anpassa marknadsföringen till olika butiker och produkter
* Bevaka leverans av marknadsmaterial till server
* Informera om kampanjer till partners/butik
VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av marknadsföringsarbete så som- koordinering, kampanjadministration osv.
* Har en avslutat utbildning inom marknadsföring
Som person är du:
* Strukturerad
* Driven
* Kommunikativ
* Samarbetsvillig
Övrig information
* Start: Omgående, initialt 3 månader med möjlighet till förlängning
* Omfattning: konsultuppdrag på heltid, dagtid
* Placering: Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Specsavers önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Specsavers etablerades i Sverige 2004 och med mer än 20 miljoner kunder världen över har de blivit kända som en professionell och högkvalitativ optikerkedja.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231