OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en Marknadsassistent till vår kunds marknads- och försäljningsavdelningen med placering på regionkontoret i Uppsala. Regionen har för närvarande omkring 300 medarbetare och är verksam i Örebro, Västerås, Uppsala och Linköping. Trivs du i ett självständigt arbete med flera kontaktytor både internt och externt? Då kan det här jobbet vara något för dig!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I rollen som Marknadsassistent kommer du stödja våra marknadsansvariga med arbetsuppgifter inom administration och marknadsföring. Det är ett självständigt arbete med flera kontaktytor både internt och externt.
Exempel på arbetsuppgifter är:
Skriva texter och välja bilder till diverse kommunikation
Skapa och göra utskick till olika målgrupper, exempelvis nyhetsbrev till kunder
Bistå marknadsansvarig med planering och utförande av olika events och visningar
Beställa olika typer av marknadsmaterial och inflyttningspresenter
Bistå med underlag till olika typer av marknadsanalyser
Göra utdrag och enklare uppgifter i CRM-system
Koordinera uppdatering av visningslägenheter
Placeringsort
Uppsala. Resor inom vår region kommer förekomma relativt ofta. Det förekommer kvälls- och helgjobb i denna tjänst.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har en universitet/högskoleutbildning inom ekonomi/marknad/kommunikation eller motsvarande. Har du erfarenhet av marknad/försäljning/administration är det meriterande. För att lyckas i rollen behöver du kunna våra olika digitala verktyg som Office- och Adobe-paketet samt ha förståelse för CRM-system och plattform för digital kommunikation. Du talar och skriver det svenska språket obehindrat.
Som person är du social, självgående, positiv och har lätt för att samarbeta med andra. Du är kommunikativ och duktig på att utrycka dig både muntligt och skriftligt. Din strukturella förmåga är god och du ser till att leverera kvalitet snarare än kvantitet.
B-körkort är ett krav.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald
Ansökan
2022-08-07, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Oscar Nyrén, Konsultchef, oscar.nyren@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044