Marknadsassistent/Administratör

Arbetsbeskrivning

Nu söker Framtiden dig som vill jobba hos vår kund som Marknadsassistent/Administratör. Framtiden är ett konsultföretag.Våra konsulter utgörs av personer i pågående högskolestudier samt färdiga akademiker vilka nyligen har avslutat sina studier.Vår företagside är att minska avståndet mellan våra konsulter och företag.Detta åstadkommes genom att Framtiden erbjuder kompetent personal i form av Sveriges vassaste studenter och färdiga akademiker, antingen för konsulting eller för rekrytering.På det sättet bereds våra konsulter möjligheten att stifta bekantskap med det näringsliv som sedermera blir arbetsliv. Om kunden: Vår kund är ett tjänsteföretag som mäter informationssäkerhet i organisationer.Med oberoende kunskap och metoder hjälper de organisationer att kontrollera och implementera informationssäkerhet. Arbetsuppgifter och omfattning: Du kommer att fungera som en administrativ allt i allo som ser till att allt fungerar på kontoret. Dina tre huvudsakliga arbetsområden kommer att vara ekonomi, marknad och administration.Vad gäller ekonomi så handlar det om att sköta löner och fakturering.Du kommer ha en ansvarig person över dig och inledningsvis ges en intern utbildning i rutinerna.Vad gäller marknad kommer du att ansvara för seminarier, marknadsartiklar, fungera som webbredaktör, sköta kontakt med kunder, boka möten och ansvara för kundarrangemang.I den administrativa biten ingår ansvar för arkiv, trivsel på kontoret, att svara i telefon samt att ansvara för olika arrangemang.Du kommer inom dessa ramar till stor del själv kunna styra ditt arbete så det är mycket viktigt att du inte är rädd för att ta för dig och ta egna initiativ. Skallkrav: Det är viktigt att du som söker har mycket goda kunskaper i svenska - både muntligt och skriftligt.Du har också goda muntliga och skriftliga kunskaper i engelska.Det är vidare mycket viktigt att du är utåtriktad och trivs med att arbeta med människor och att du är noggrann och ordningssam i ditt arbetssätt. Meriterande krav: Förståelse för informationssäkerhet.Informatörsutbildning.Journalistutbildning/erfarenhet.Psykologistudier.Känsla för form och färg, kreativitet. Personliga egenskaper: Du är en öppen och utåtriktad person som är glad och positiv och trivs med att arbeta med människor.I ditt arbetssätt är du är noggrann och strukturerad och det är också viktigt att du är prestigelös då arbetsuppgifterna är mycket varierande och även innefattar sysslor som tex att plocka undan kaffekoppar som står runtomkring på kontoret. Kommun: Karlstads kommun Tillträde: Snarast. Detta uppdrag är en rekrytering direkt till kund.För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter. Ansökan senast: 2007-05-07 För att söka denna tjänst gå in på vår hemsida www.framab.se och registrera dig.Genom att registrera dig så kommer du kontinuerligt att få spännande jobberbjudanden via e-post. Tel.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010