OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Intinor levererar egenutvecklade produkter och helhetslösningar för att komprimera och direktsända video över Internet i hög kvalitet. Våra kunder är främst TV-kanaler, mediehus och produktionsbolag. Livesändningarna spänner bland annat över nationella hockey- och fotbollsligor till den globala e-sportscenen med det senaste inom 4K/VR360. Men också från landsortstidningens lokalbevakning hela vägen till Världscuper och Olympiska Spel. Företaget, med säte i Umeå, startades 2003 och har idag 10 anställda och positiv utvecklingskurva.
Långsiktighet och innovation är några av våra ledord och de genomsyrar vårt arbete, vid utveckling av produkter så väl som i relationen till våra medarbetare, partners och kunder. Vi tror att vi presterar bäst när vi arbetar som ett team där alla har tydliga ansvarsområden, vågar ta för sig men även be om hjälp.
Under det senaste året har försäljningen tagit fart på den växande europeiska och nordiska marknaden. Vi vill nu knyta till oss ytterligare kompetens och rekryterar en Marknadschef.
Marknadschef
Som Marknadschef hos oss får du ansvaret att leda vår expansion i första hand på de marknader där vi redan finns och på sikt även på vidare internationell mark.
Du leder och utvecklar våra säljchefer, ingår i ledningsgruppen och rapporterar till VD. Rollen innebär både övergripande ansvar och operativt arbete inom marknad och försäljning.
Bland arbetsuppgifterna kan nämnas ansvar för marknads- och aktivitetsplaner, omvärldsbevakning, säljkanaler, förhandlingar, avtal och kundsupport. Du säkrar att Intinors varumärke kommuniceras på rätt sätt i samtliga kanaler och beröringspunkter med kunder, partners och medarbetare.
Eftersom vi söker dig med relevant högskoleutbildning, bred kompetens och gedigen erfarenhet av liknande roll så förväntar vi oss att du på ett lyhört och självständigt sätt lotsar oss mot våra ambitiösa tillväxtmål.
Du är med och formar din roll så att vi får mesta möjliga ut av både dig som ledare och din erfarenhet av marknadsarbete, B2B, kanalförsäljning och expansion. I gengäld erbjuder vi en omväxlande roll med stort ansvar.
Tycker du det verkar intressant och vill veta mer så hör av dig till rekryteringskonsult Catharina Hörnfeldt på Nyckelkompetens, 070-244 81 86. Hon hjälper oss att genomföra dessa rekryteringar. Ansök via nyckelkompetens.se senast den 11 maj. Intervjuer sker löpande.