OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker för kunds räkning en marknadsekonom/ administratör. Du kommer få möjlighet att arbeta i en tjänst med varierade och spännande arbetsuppgifter. Vi söker dig som vill ha en varierad roll, där du arbetat med allt från ekonomi, administration, kundtjänst och marknadsföring. Exempel på arbetsuppgifter:
- Kontering av fakturor
- Administrativ stöttning till avdelningen och VD:n, exempelvis mätarbyten, lägga upp e-fakturor samt arkivering
- Marknadsföring
- Kundtjänst, där du besvarar kundsamtal.
Om företaget
Vår kund är ett elbolag som grundades 1923. De är en ekonomisk förening med 2400 kunder och ägs av 800 av kunderna. På kontoret i Höör arbetar tre personer. De erbjuder en omväxlande roll med stor möjlighet att utveckla både din egen roll och själva bolaget.
Din profil
Vi söker dig som är noggrann, kreativ och som har en god förmåga att samarbeta. Du är utåtriktad och har en hög social kompetens. Som person är du prestigelös, flexibel och trivs med att ha många bollar i luften.
Krav
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Kunskap i marknadsföring
- Körkort
Meriterande
- Kunskap inom elbranschen
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Arbetstider: Dagtid, vardagar.
Omfattning: Heltid.
Ort: Höör, eventuell flytt till Tjörnarp längre fram i tiden.
Start: Så snart som möjligt.
Urval: Urval kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996