Marknadsförare/administratör på 50 % till Marieberg Galleria!

Marknadsförare/administratör på 50 % till Marieberg Galleria!

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett varierande deltidsarbete och samtidigt få meriterande administrativ erfarenhet? På Marieberg Galleria finns nu chansen att arbeta i en bred roll på 50 % fram till våren. Har du dessutom ett intresse för sociala medier är det ett plus i kanten! Vi arbetar med löpande urval så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Steen & Strøm är ett skandinaviskt fastighetsbolag som driver köpcentrum i Danmark, Norge och Sverige. De äger bland annat Kupolen i Borlänge och Marieberg Galleria i Örebro. På grund av en sjukskrivning har de behov av dig som vill komma in och jobba 50 % fram till och med den 5 mars 2023 på Marieberg Galleria. Arbetstiderna är förlagda till eftermiddagar måndag-fredag mellan cirka 12:30-16:30. Tjänsten består i huvudsak av två delar: en administrativ del och en med fokus på service gentemot butiker och besökare.

Den administrativa delen innebär arbete i Officepaketet, samt i viss mån även med andra företagsspecifika program. Du kommer att svara i telefon när kunder, hyresgäster, besökare och leverantörer ringer och arbeta med gallerians sociala media och lojalitetsklubb.

Kopplat till butiksservice kan några exempel på arbetsuppgifter vara att se till att centret är i fint skick och att skyltningar är korrekta. Du kommer även arbeta med att koordinera tävlingar på sociala medier och hjälpa butikerna om de har frågor. Rollen innebär mycket kontakt och ett nära samarbete med gallerians butiker.

#

Du erbjuds


* Ett roligt och varierande deltidsarbete. Rollen kan komma att delvis formas efter vad du är duktig på och har intresse för, t.ex sociala medier eller hemsidan.
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner på Academic Work.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Svara i telefon
- Jobba med sociala media
- Kontrollera att gallerian och skyltningar är i bra skick
- Hjälpa och ge service till butiker och besökare i gallerian
- Utföra administrativa arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM
- Kan arbeta varje eftermiddag måndag - fredag
- Har mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift
- Har goda kunskaper i engelska, i tal och skrift
- Har goda kunskaper i Officepaketet
- Har viss erfarenhet av marknadsföring/hemsidor/sociala medier

Det är meriterande om du har en examen inom, alternativt studerar försäljning eller marknadsföring.

#

Som person är du


* Självgående
* Serviceinriktad
* Samarbetsinriktad


#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: 50 %, förlagt till eftermiddagar mån-fre cirka 12:30-16:30, t.o.m. 5 mars 2023
* Placering: Marieberg Galleria i Örebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om företaget här.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2022
  • Ansök senast: 27 oktober 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Marketing and Event Coordinator

Marketing and Event Coordinator

11 oktober 2024

10 oktober 2024

9 oktober 2024