OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en assistent inom området marknadsföring. Kunden är ett världsledande internationellt företag med inriktning mot nätverksprodukter, beläget i Kista. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt inom områdena marknadsföring och ekonomi. Arbetsuppgifterna är omväxlande och det finns möjligheter att utvecklas för en person som tar egna initiativ och har ett genuint intresse av sina arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Planera och samordna olika event Administration och planering kring marknadsföring Uppdatering av företagets hemsida, intranät mm Kundkontakt Administrativa ekonomisysslor Den person som vi söker till den här tjänsten böra vara: Självgående Socialt kompetent Problemlösare Serviceinriktad Prestigelös Flytande engelska i tal och skrift samt är ett krav samt kunskap inom hela MS Office. Vi erbjuder ett arbete i en spännande och internationell miljö. Uppdraget är på ett år. För den nyfikna och kreativa finns det möjligheter att påverka sina arbetsuppgifter. Kunskap inom SAP samt erfarenhet från IT-branschen är meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00