OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetet innefattar främst:
- Order- /faktura hantering
- Kundservice och support
- Produktinformation (VCD)
- Delaktighet i framtagande av säljmaterial och underhåll av hemsida
- Support och backup till säljorganisation och företagsledning
Profil
Jobbet förutsätter engagemang och initiativförmåga. En annan viktig egenskap är att självständigt kunna fungera och utföra sina arbetsuppgifter.
Du är:
- Strukturerad och välorganiserad
- Prestigelös och kan ta tag där det behövs för företagets bästa
- Social och en lagspelare
- Kundfokuserad och sätter alltid kundens bästa i första rummet
Kompetens:
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Kan uttrycka dig väl i tal och skrift (svenska och engelska).
- God datavana (vi jobbar i affärssystem Pyramid)
Vi erbjuder ett mångsidigt jobb i en spännande bransch. Vi är ett företag som har hela kedjan från utveckling till produktion till marknadsföring/försäljning. Detta innebär korta beslutsvägar och nära samarbete med medarbetarna. För rätt person finns goda möjligheter till att tjänsten med tiden kan utvecklas med ökat ansvar och omfattning av arbetsuppgifter.
Tänkt tillträde är januari 2014.
CAB CANDINAVIA AB är ett företag inom konfektyr-branschen. Vi importerar och tillverkar lösgodis, barngodis, påsar mm. Våra kunder finns över hela landet och består av grossister, servicehandel och dagligvaruhandeln. Mejla din ansökan med meritförteckning och referenser till kundinfo@candinavia.se senast den 6 december.
Urval och intervjuer sker löpande. Skicka därför in din ansökan snarast.
CAB CANDINAVIA AB, Harstenagatan 3, 582 78 LINKÖPING. Hemsida; www.candinavia.se