OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en Marknadsinriktad kundtjänstmedarbetare Kristinehamns Energi AB omsätter 110 mkr och ägs till 100% av Kristinehamns Kommun. Kristinehamns Energi har 31 personer anställda. Just nu pågår ett omfattande förändringsarbete i vår kundtjänst. Förändringsarbetet syftar till att affärsorientera Kristinehamns Energi till ett modernt kommunalt bolag. För kundtjänstens del innebär detta att vara med och skapa ett kundvänligt företag som alltid sätter kunden i centrum genom ett mer kund- och marknadsorienterat förhållningssätt. Du kommer att få vara med vara med om en spännande fas med uppbyggnad av en marknadsfunktion som en del i övriga kundtjänsten. Bland dina arbetsuppgifter ingår att svara på inkommande samtal från våra kunder och ta emot kunder direkt över disk samt handha övriga kundtjänstrelaterade arbetsuppgifter. Du kommer också att agera stöd till marknadsansvarige med hantering och framställande av kommunikationsmaterial och planering av marknadsaktiviteter. Vi söker dig som är en service- och marknadsinriktad person. Du har alltid kunden i fokus och service är självklart för dig. Vi tror att du trivs med att arbeta i en mindre organisation och tycker om att samarbeta med andra. Du tar egna initiativ, trivs med högt arbetstempo och har lätt för att kommunicera. Att du kan uttrycka dig bra i tal och skrift ser vi som en självklarhet, då en del av dina arbetsuppgifter består i att upprätta kund- och säljbrev samt hålla enklare presentationer inför grupp, både externt och intern. Som person skall du vara noggrann och ha ordningssinne. Du skall också ha förmåga att kunna driva egna projekt. Meriterande är om du har arbetat eller har utbildning inom marknadsfrågor och service. Tjänsten är ett vikariat på minst ett år.