Marknadsintresserad administratör för extrajobb

Arbetsbeskrivning

Deltids- eller extrajobb för dig med marknads- & affärsintresse

Dina arbetsuppgifter

Vår kunds verksamhet expanderar och de behöver därför avlastning av en administratör ca 10-12 timmar/veckan. Arbetsuppgifterna kommer att ha en marknads- och administratörsinriktning. Exempel på arbetsuppgifter är:
- Skriva nyhetsbrev till kunder och sammarbetspartners
- Produktdokumentation och översättningsuppgifter
- Hantera uppdateringar på hemsida och i affärssystem
- Enklare faktureringsuppgifter



Om företaget

Vår kund är ett IT & Telecombolag med kontor i södra Göteborg. De ingår i en internationell koncern och är i Göteborg 7 kollegor på kontoret. De är från grunden ett innovations- och produktbolag men säljer även idag koncept och tjänster.

Din profil

Vi tror att du som söker har det driv som krävs för att hantera en ny roll i vår kunds verksamhet. Vidare tror vi även att du känner igen dig i nedan beskrivning.
- Svenska och Engelska i tal och skrift
- God datorvana
- Intresse för marknad och ekonomi
- Du är troligtvis studerande eller med annan huvudsaklig sysselsättning

Då vår kund är verksam i en tekniktung bransch skadar det inte om du själv har ett gediget teknikintrese.


Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Beläggningsgrad: Deltids-/Extrajobb, ca 10-12 timmar i veckan tillsvidare.
Intervjuer och urval sker löpande. Start augusti

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 12 april 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


31 oktober 2024

Praktikant inom administration sökes!

Praktikant inom administration sökes!

9 oktober 2024