OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Spännande roll för dig som vill arbeta brett inom marknad och kommunikation.
Vill du arbeta på ett företag med korta beslutsvägar, högt tempo och med ett starkt varumärke? Trivs du i en kreativ och koordinerande roll med varierande arbetsuppgifter? Bra. Då är denna roll som skräddarsydd för dig! För ett föräldravikariat på 1 år, med stora chanser till förlängning, söker vi en marknadskoordinator / kommunikatör till framgångsrika Arbesko i Kumla.Välkommen med din ansökan redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Bli en del av ett företag med högt engagemang, högt tempo, starka värderingar och arbetsglädje. Som medarbetare på Arbesko får du arbeta i en miljö som präglas av yrkesstolthet, historia och nytänk. Arbesko tillverkar skor i Kumla och har även en produktionsenhet i Brasilien, vilket gör att rollen innefattar en nära kontakt med internationella medarbetare. Du rapporterar till chef Produkt och Marknad.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att tillhöra avdelningen för Marknad och Produktutveckling. I gruppen finns ytterligare fyra personer där ni arbetar tätt tillsammans. Ni har också externa samarbetspartners som t ex fotografer, byråer och trycksaksleverantörer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Koordinering/projektledning/samordning av taktisk marknadskommunikation.
• Löpande originalarbeten i Adobe Illustrator, Adobe Photoshop samt rörligt material.
• Copy för egna kanaler, kund eller media; såsom pressmeddelande, blogginlägg, artiklar, produkttexter, införsäljningsmaterial, nyhetsbrev, samarbetsmail, social media-posts m m.
• Eventkoordinator för mässor, kundevents och interna säljmöten.
• Stötta säljorganisationen och hjälpa till att driva tillväxt via företagets partners.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du samverkar tätt tillsammans med kollegor inom Arbesko och marknadskollegor inom Bergman & Beving samt med externa partners.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har en relevant utbildning inom området och ett antal års erfarenhet från en liknande roll. Du är van användare av att arbeta i webbpubliceringsverktyg (CMS) och att administrera sociala medier. Vi ser också att du har erfarenhet i Adobe-programmen men även med rörlig media. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Som person är du kommunikativ, nyfiken, lösningsorienterad och med ett starkt engagemang. Vidare är du analytisk och strukturerad samt har en naturlig förmåga att skapa goda relationer. Du agerar på eget initiativ, får saker att hända och tar ansvar för resultatet.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07