OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana.
Humana har verksamhet inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service. Vi tror på människans egen kraft och vi tror på forskning. Det har gett oss en unik spetskompetens inom vår marknadsledande individ- och familjeverksamhet. Vi är 16.000 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som varje dag strävar efter att ge bättre livskvalitet åt våra 9 000 kunder och klienter. Våra värdeord; engagemang, glädje och ansvar är drivkraften för att ge människor ett bra liv.
Vi söker nu en marknadskoordinator att vara en del i Humana Individ och Familjs marknadsteam. Ett team bestående av fyra medarbetare; en marknadschef, en digital kommunikatör och två marknadskoordinatorer. Vi har ett tätt samarbete med övriga marknadsteam och organisationen.
Vi tror på att kombinera kreativitet, analys och ett lösningsfokuserat förhållningssätt för att uppnå resultat. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som har god samarbetsförmåga, är social, nyfiken och gillar att få saker att hända, en “doer”. Du arbetar prestigelöst och har en passion för att skapa framgång i teamet.
Arbetsuppgifter
Som marknadskoordinator kommer du att arbeta nära flera avdelningar inom företaget för att stödja och koordinera olika aspekter av våra marknadsföringsinsatser och aktiviteter. Uppgifterna varierar och kan inkludera allt från kreativ design, administrativa uppgifter till deltagande i olika slags projekt. Det här är en roll att växa i med goda utvecklingsmöjligheter.
• Assistera i planering och genomförande av marknadskampanjer.
• Hantera och uppdatera företagets onlineplattformar och sociala medier.
• Produktion av marknadsföringsinnehåll för olika kanaler inklusive sociala medier.
• Stötta organisationen med sälj- och informationsmaterial samt koordinering av korrektur.
• Redaktionellt arbete på vår web.
• Koordinera event, mässor och marknadsföringsmaterial.
• Stöd och projektledning av mindre marknadsföringsinsatser och aktiviteter.
• Sociala medier jour var fjärde vecka ingår i tjänsten.
Kvalifikationer
• Relevant utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller liknande område.
• Vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av arbete inom marknadsföring eller relaterat område.
• Du har en god känsla för grafisk form och gärna erfarenhet av Adobe-programmen eller Canva.
• Goda skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter. Du talar och skriver svenska obehindrat
• Grundläggande kunskap om filmproduktion och redigering är meriterande.
• Erfarenhet av webbsidehantering och -utveckling är meriterande.
• Goda kunskaper i Office-paketet.
• Erfarenhet av digitala och sociala mediers marknadsföringsverktyg (META Business Manager) är meriterande.
Personliga egenskaper
• Självgående och proaktiv.
• Teamspelare med förmåga att inspirera och stödja kollegor.
• Organiserad och noggrann, med en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
• Flexibel och anpassningsbar, redo att ta sig an varierande uppgifter.
• Vi ser att du gärna har en förmåga samt ett intresse av att lära dig nya system och verktyg.
Vi ser fram emot att välkomna en engagerad och passionerad marknadskoordinator med starka personliga egenskaper och teknisk kompetens till vårt team för att tillsammans skapa framgångsrika marknadsföringsinitiativ. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi ser jämställdhet och mångfald som en styrka och tillgång.
Du utgår från vårt kontor i Stadshagen i Stockholm, vi tillämpar möjligheten att arbeta hemifrån vid behov. En del resor kan förekomma i tjänsten.
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss påHumana https://www.humana.se/jobb
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult