OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har mycket att erbjuda dig!
Hos oss får du en möjlighet att vara med att bygga, påverka och utveckla vår marknads- och försäljningsavdelning.
Du får en variation av arbetsuppgifter som innebär att omsätta konkreta behov till aktiviteter och du får även planera ditt arbete samt följa upp aktiviteternas resultat. Vi är ett framåtriktat bolag och befinner oss i en spännande tillväxtfas där marknadskommunikationen spelar en viktig roll.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Vara delaktig i framtagningen av marknadsplaner samt ansvara för vissa delar av de aktiviteter som beslutas att genomföras.
- Planera och genomföra aktiviteter; exempelvis konferenser, seminarier, utbildningar, mässor, events, e-postutskick och inbjudningar
- Vana att kommunicera säljande budskap via företrädesvis intern, extern hemsida och sociala medier (Facebook, Twitter och LinkedIn) etc.
- Samarbeta med leverantörer; reklambyråer, konferensaktörer, profiltrycksföretag med flera.
- Leda eller delta i andra interna eller externa projekt som Mazars genomför.
- Du ska även stödja resten av organisationen med arbetsuppgifter som ryms inom marknadsavdelningens område.
Dina kompetenser
- Du är skicklig på att strukturera och koordinera marknadsaktiviteter samt rutinerad på att producera marknadsmaterial och texter för främst digitala medier.
- Mycket goda kunskaper inom MS Office samt programmen inom Adobe Creative Suite såsom Indesign, Illustrator och Photoshop. Har du även erfarenhet av Dreamweaver är det en fördel.
- Goda kunskaper i Google Analytics & Google Adwords
- Mycket god förmåga att formulera såväl informativa som säljande texter/budskap.
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.
- Du har relevant eftergymnasial utbildning; högskolenivå alternativt Berghs, IHM eller liknande.
Personliga egenskaper
Som person är du prestigelös och har lätt för samarbete och är därmed en bra lagspelare. Du har en stor portion energi och tycker om att arbeta med omväxlande uppgifter. Vidare har du en god förmåga att organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du tycker om att ha många aktiviteter på gång samtidigt och att driva dessa i mål. Kort och gott är du en social och flexibel ”doer” som vill ta eget ansvar och leverera resultat. Resor inom företrädesvis Sverige förekommer.
Vi ser fram emot din ansökan!
I denna rekrytering samarbetar vi med Camilla Hefvelin, Clienta AB.
Skicka din ansökan till camilla.hefvelin@clienta.se - sista ansökningsdag är den 25 september.
Kontaktpersoner på detta företaget
Magnus Fahleryd
08-56 20 38 43
Rolf Erlandsson
08-56 20 38 37
Martin Dagermark
016-16 58 70
Fredrik Nordström
08-56 20 38 34
Caroline Norrsand
0411-56 44 42
Jenny Stenesjö
073-620 38 08
Camilla Hefvelin, Clienta AB
camilla.hefvelin@clienta.se
Helene Sjöström
0736-203608
Karin Persson
0418-446611
Tomas Svefelt
0418-446254