OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av att arbeta i en arbetsmiljö och företagskultur där du har stora möjligheter till individuell utveckling och tillväxt? Då har du kommit rätt, Akribi söker nu en marknadskoordinator med intresse för ekonomi att göra dem sällskap i deras tillväxtresa. Varmt välkommen med din ansökan, vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
På Akribi har de erfarenhet av att ha utvecklat flera generationer av ekonomisystem. Den gemensamma nämnaren har varit att de alltid arbetar med moderna verktyg och det senaste inom programmering. En annan viktig drivkraft är att göra kundernas ekonomirutiner både snabbare och mer effektiva. För dem handlar det främst om att både utveckla och utvecklas tillsammans med kunderna.
Akribi erbjuder en familjär och dynamisk arbetsplats där du kommer att ha möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker. På Akribi i Helsingborg arbetar 14 personer med allt från produktutveckling, kundstöd, implementation och försäljning. Nu söker dem Dig som vill göra dem sällskap på deras tillväxtresa och inta denna viktiga roll. Det är initialt ett konsultuppdrag på ett år, därefter är planen att du blir direktanställd av Akribi med förutsättning att ni trivs med varandra. De söker därför efter någon som vill utvecklas långsiktigt hos dem och vara med på deras resa framåt.
Denna spännande roll är varierande i form av att du kommer arbeta med marknadsaktiviteter och ha en del inslag av ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Du kommer å ena sidan arbeta med att koordinera och samordna olika marknadsinsatser och å andra sidan sköta ekonomirelaterade uppgifter. Nedan ser du de huvudsakliga arbetsuppgifterna och kan därmed få en bild av hur dina dagar kan se ut på Akribi.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Samla in och sammanställa marknadsinformation och koordinera sälj- och marknadsinsatser
* Identifiera möjligheter för marknadsföring, komma med förslag, genomföra och följa upp dessa aktiviteter
* Projektleda exempelvis events och seminarier
* Fakturahantering
* Sköta löpande bokföring
* Lönehantering, såsom tidrapportering, reseräkning och traktamente
* Bistå vid bokslut
VI SÖKER DIG SOM
- Utbildning: gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Språk: svenska då det är språket som kommuniceras på arbetsplatsen (med kollegor, kunder och leverantörer)
- Körkort: B-körkort, det kan förekomma lite resor i tjänsten
Vi kollar mycket på dina personliga egenskaper!
För att lyckas i rollen ser vi att du är ambitiös, driven och bra på att samarbeta med andra människor. Du är också ansvarstagande och noggrann vilket visar sig genom att du följer upp och tar ansvar över ditt arbete. För att du ska trivas väl i rollen är du också kommunikativ, utåtriktad och vill hela tiden lära dig nya saker.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Akribi System här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231