OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på deltid men möjlighet att övergå till heltid. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Cuebid har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Cuebid en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Cuebid är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2009 växt till en väletablerad och nationell aktör inom nätverk-och säkerhetstjänster som kompletteras med 24/7 helpdesk-och supporttjänster, kompetensledande konsulter, IT-utbildningar och ett starkt sälj- och marknadsteam. I dagsläget har Cuebid cirka 60 anställda fördelade på kontor i Stockholm, Göteborg samt Malmö.
Cuebid verkar på en högt konkurrensutsatt marknad där deras främsta konkurrensfördel är deras expertis inom IT/Cybersäkerhet. Cuebid präglas av stort kundengagemang, smarta arbetssätt och lägger stort fokus på kundnöjdhet. Nyckeln är att vara en pålitlig partner för kunder som förenklar och förbättrar varje unik IT miljö på ett sätt som ger dem förmågan att nå eller överträffa sin potential.
Cuebid är en attraktiv arbetsgivare och erbjuder en inspirerande arbetsmiljö i fina lokaler i Malmö. Cuebid tror på att god kollegial gemenskap och glädje på jobbet genererar bättre resultat. Slutligen värdesätter Cuebid att ge varje individ på företaget stor frihet och utrymme att utvecklas, både på ett arbetsmässigt samt på ett personligt plan.
För mer information om företaget, besök https://cuebid.se.
Arbetsuppgifter:
Som marknadskoordinator/Office manager har du en central och bred roll med varierande arbetsuppgifter. proaktivt för att etablera bolagets position och närvaro på marknaden. Du har hand om all marknadsföring där du planerar, skapar och följer upp digitala kampanjer och aktiviteter. För att trivas i rollen ser vi att du är bekväm med att ha mycket kontakt med våra kunder, leverantörer samt distributörer. Rollen innebär också att du har ett helhetsansvar att hålla ordning och reda på kontoret och du arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande kontorsmiljö för både medarbetare och kunder. Därtill arbetar du och styr upp olika tillställningar och event. Vidare ansvarar du för att ha hand om inkommande paket, beställningar av kontorsmaterial, mat och fika. Vidare ingår många kontaktytor, både interna och externa, där du tar emot besökare, har kontakt med kunder och leverantörer samt samarbeten med kollegor.
• Planerar, skapar och driva digitala kampanjer och aktiviteter på sociala medier, främst LinkedIn
• Hålla ihop samarbeten, leverantör och distributörer
• Ha kontakt med sponsor och att all reklam nås ut
• Hantering av beställningar av kontorsmaterial, nätverksutrustning, inkommande paket, mat och fika
• Välkomna besökare och stöttar kollegor med både praktiska och administrativa ärenden
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Arbetslivserfarenhet inom digital marknadsföring
• Meriterande med relevant eftergymnasial utbildning
• God dator och systemvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska såväl skrift som tal
För att trivas i rollen tror vi att du är en person som får energi av att ge god service till såväl kollegor som besökare. Du sprider glädje till dina kollegor och trivs i en koordinerande och varierande roll och är en person som tycker om att styra dina arbetsuppgifter och ta egna initiativ. Du är professionell i ditt bemötande och förstår vikten av god kommunikation samt är duktig på att utrycka dig tydligt och välformulerat i både tal och skrift. I den här rekryteringsprocessen läggs stor vikt vid personliga egenskaper.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskomelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund