OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skeppshultstegen AB säljer och marknadsför aluminiumstegar och rullställningar.
Vi är ett engagerat team som levererar ett komplett sortiment av stegar, arbetsbockar och rullställningar. Vi kan lösa även kundernas behov av specialanpassade trappor och övergångar. Våra kunder finns inom bygghandel, industri och ren webhandel i de nordiska länderna.
VILL DU HA ETT VARIERAT ARBETE MED BÅDE MARKNADSFÖRING & ADMINISTRATION?
VI BEHÖVER EN MULTITASKER MED EN STOR PORTION "DET-FIXAR-JAG"-MENTALITET TILL SKEPPSHULTSTEGEN.
Skeppshultstegen är ett etablerat varumärke som erbjuder kvalitet och funktion och till denna roll söker vi dig med kreativitet och positivt bemötande i blodet.
VAD SKA DU GÖRA?
En viktig del av arbetet är att utforma digitalt marknadsmaterial från produktdatablad till säljmaterial. Du kommer att få jobba med både genomförande och idégenerering och hantera både hemsida och sociala medier.
Du arbetar i en intern supportfunktion där ditt ansvar ligger i att bistå säljarna med support i affärer och administration. Vi erbjuder utöver detta ett varierat arbete med bland annat orderhantering och fakturering. Du gillar också att lyfta luren till våra kunder och jobba med säljuppföljning.
VEM ÄR DU?
Vi sätter stort värde på din personlighet och dina värderingar. Din vilja, motivation och förmågan att göra andra bättre i vårt lagspel är avgörande. Men, trots allt behöver du en bakgrund inom marknad eller media. Kanske har du yrkeserfarenhet eller en relevant utbildning, men framför allt har du ett brinnande intresse för kommunikation och marknadsföring.
Som person är du social och utåtriktad, har lätt att knyta nya kontakter och är duktig på att kommunicera. Vi söker en kreativ och engagerad lagspelare med känsla för god kvalitet, som gillar att ta ansvar. Du har en positiv inställning som får dig att se möjligheter och förbättringar.
VÅRA ÖNSKEMÅL TILL DIG
• Du har en naturlig känsla av att uttrycka dig i text samt god vana bland digitala verktyg och system.
• Du har en fallenhet för struktur och gillar det administrativa arbetet.
• Dina kunskaper i Officepaketet, framför allt i Excel, är goda.
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
START: Maj 2022
PLATS: Skeppshult
OMFATTNING: Heltid, 100%
LÖN: Månadslön
Vill du vara med på en spännande resa för ett etablerat varumärke? Då är detta något för dig! I denna rekrytering samarbetar SKEPPSHULTSTEGEN AB med Finnveden Säljkraft och Johan Lyckaro. Urval och intervjuer sker löpande.