OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Ludvika Kommunfastigheter AB och LudvikaHem AB har en gemensam organisation. Tillsammans är vi 140 medarbetare som förvaltar totalt 455 000 kvm kommunala verksamhetslokaler, kontor, affärslokaler samt bostäder. Vi erbjuder en arbetsplats med trivsel och arbetsglädje. För att läsa mer om våra företag, besök www.ludvikahem.se
Dina arbetsuppgifter
Är du en proaktiv, relationsskapande och strukturerad person som drivs av att ständigt ställas inför nya, spännande utmaningar och möjligheten att utvecklas i din yrkesroll? Vill du vara en viktig del av marknadsavdelningen inom ett välkänt och spännande företag?
Då kan jobbet som Marknadskoordinator hos LudvikaHem AB vara helt rätt för dig.
Som marknadskoordinator kommer du att arbeta både strategiskt och operativt samt ha en koordinerande roll både internt och externt. Du kommer även att arbeta aktivt för att stärka vårt varumärke, planera och koordinera kampanjer, mässor och evenemang samt skapa innehåll och skriva redaktionell text till bland annat sociala medier och hemsida. I det dagliga arbetet kommer du vidare att arbeta med flertalet olika projekt parallellt samt förhålla dig till deadlines.
Du kommer ha ett nära samarbete med dina kollegor där ni stöttar varandra i det dagliga arbetet. Detta innebär även att dina arbetsuppgifter kan variera. Tjänsten är på heltid och dina arbetstider kommer att vara vanliga kontorstider.
Din profil
För att passa i rollen som Marknadskoordinator ser vi att du är en kreativ, relationsbyggande person som har en god känsla för prioritering och struktur i ditt arbete. Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom relevant område samt erfarenhet av Adobe Indesign, Photoshop, Officepaketet och sociala medier. Du ska ha erfarenhet av marknadsföring och vi tar för givet att du är en initiativtagande och utåtriktad person som är mån om att göra ett bra jobb, både självständigt och tillsammans med kollegor. B-körkort samt flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav för tjänsten. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Vad kan LudvikaHem erbjuda dig?
Vi har som mål att vara en av de mest attraktiva arbetsgivarna i kommunen. För att vi ska lyckas med det är arbetsglädje, trivsel, utveckling, utbildning och inflytande viktigt för oss - vilket märks på många sätt i verksamheten.
Stora utvecklingsmöjligheter
Hos oss finns stora möjligheter att växa likväl personligt som professionellt. Vi har många medarbetare som avancerat till en annan roll och fått bra utveckling.
En skön gemenskap
Vi har en personalförening som anordnar olika aktiveter för att skapa god gemenskap och hög trivsel - för oss är det viktigt att vi har roligt tillsammans.
Bra förmåner
Självklart har vi ordnat riktigt bra förmåner till alla våra medarbetare! Några exempel på förmåner du får hos oss är tillgång till vårt egna gym/relax/bastu, rikskort, flextid, timbank, friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Vill du utvecklas tillsammans med oss?
Då ser vi fram emot din ansökan!
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar LudvikaHem AB med Clockwork Bemanning & Rekrytering AB och du kommer att bli anställd hos LudvikaHem. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Veronica Rönngren på telefonnummer: 0733-51 27 67 eller via e-post: veronica.ronngren@clwork.se. Svar kan dröja under sommaren men samtliga kandidater kommer att få återkoppling under augusti. Sista ansökningsdag är 14 augusti.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson
Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback
Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback
Angelica Carlsson
Helena Lundqvist Cabrera