OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET
A Society är den nya tidens konsultbolag som matchar de skickligaste konsulterna med de mest attraktiva arbetsgivarna. Bolaget bygger långsiktiga relationer med såväl kunder som är i behov av kompetensförsörjning som frilansare och partnerbolag runt om i världen. Man har stora globala kunder som man dagligen levererar specialister till. Genom sina värderingar; Passion, Action & Freedom vill man uppmuntra till självledarskap och genom detta ge möjligheten att påverka både sin egen och företagets utveckling.
Allt det som ögat ser kopplat till A Society, vare sig det är ett inlägg på LinkedIn eller en trycksak, har Marknadsavdelningen med största sannolikhet legat bakom. Vare sig det är en säljare som vill marknadsföra ett nytt uppdrag genom A Society eller om det är en chef som vill marknadsföra ett evenemang, så är det just Marknadsavdelningen man vänder sig till internt för att göra idén till verklighet.
Marknadsavdelningen söker nu efter nästa nyckelperson som önskar arbeta med en bred palett av arbetsuppgifter, där du i tätt samarbete med din närmsta chef kommer att få kombinera det kreativa med det administrativa.
Läs gärna mer om A Society här (https://www.asociety.se/om-oss).
ANSVARSOMRÅDEN OCH ARBETSUPPGIFTER:
- Uppdragsvideos till Linkedin: producera, översätta, publicera och annonsera.
- Underhålla och uppdatera A Societys sociala medier och interna kanaler.
- Interna nyhetsbrev: samla in underlag, skicka påminnelser och korrekturläsa.
- Grafisk produktion: skapa trycksaker, bilder till SoMe, eventinbjudningar, hemsideinlägg, PP-presentationer, videos m.m.
- Samarbeta med digital byrå som arbetar med SEM och SEO: kommunicera över mejl och telefon, delta i möten och implementera åtgärder som byrån rekommenderar.
- Leverantörskontakt: möten, förberedelser och implementation av förbättringsåtgärder.
- Kontakt med kollegor och support i olika projekt som behöver marknadsstöd, ex. pressmeddelanden, nyheter, blogginlägg, utskick, on/offboarding av kollegor, skapande av undersidor på hemsidan och administration av utskickslistor och CRM-system.
KVALIFIKATIONER:
- YH-utbildning kopplad till kommunikation och/eller marknadsföring.
- Nyexaminerad eller i början av din karriär.
- Fallenhet för att strukturera upp administrativa uppgifter.
- Erfarenhet och stort intresse för arbete i sociala medier.
- Erfarenhet och intresse för att fotografera och filma.
- God kunskap inom Photoshop, Indesign, Illustrator och Premiere.
- Obehindrade språkfärdigheter i både svenska och engelska.
SOM PERSON TROR VI ATT DU ÄR/HAR:
- God samarbetsförmåga. Du lyssnar aktivt på andras tankar och du samarbetar väl med andra team inom organisationen för att nå målet.
- Flexibel. Du är mottaglig och öppen för förändring. Du anpassar dig enkelt till nya situationer och du visar en vilja att vara flexibel i ditt förhållningssätt
- Initiativtagande. Söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra.
- Resultatorienterad. Du fokuserar på att uppnå resultat och mål. Du ställer upp relevanta målsättningar och strävar efter att överträffa förväntningarna.
- Nyfiken. Du söker aktivt upp ny information, du utvärderar idéer självständigt och du är ivrig att ständigt lära dig mer.
ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående, med respekt för eventuell uppsägningstid.
Plats: Malmö.
Anställningsform: Detta är ett konsultuppdrag och du kommer vara anställd av A-hub.
Omfattning: Heltid.