OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar.Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, kvalitets- och miljöcertifierade och ingår i Lerniakoncernen.Besök gärna www.lernia.se Om du brinner för varumärkes etablering - Branding då är det här tjänsten för dig. I den här rollen kommer du att vara koordinator/administratör där du ger stöd till avdelningschefen i frågor så som företagets identitets riktlinjer, varumärkes frågor enligt den befintliga varumärkes identiteten och riktlinjerna för att identifiera förbättringsområden.Arbetsuppgifterna som koordinator är varierande från att hantera statistik, till att skriva informationsbrev, till att vara delaktig i större events. Vi söker dig som har: Utbildning: -Högskoleutbildning som t.ex. marknadsekonom eller liknande.Kompetens: -Tidigare erfarenhet av att leda och genomföra projekt mot uppsatt mål, tidsplan och budget.-Ser gärna att du arbetat med liknande frågor tidigare.-Då koncern språket är engelska, bör du vara flytande i både tal och skrift.Egenskaper: -Du är en engagerad och serviceminded person som ser sig själv som en problemlösare, även när det verkar omöjligt. -Du är analytisk och har lätt för att dra slutsatser från olika informations källor.-Du har förmågan att skapa tydliga och starka presentationer. -Du har social kompetens som gör att du kan ta olika slags människor i olika roller på en arbetsplats.Du trivs med att bygga relationer. Anställningsvillkor: Visstidsanställning på 12 månader.Tillträdesdag: Omgående. Sista ansökningsdag: 2010-05-26