Marknadskoordinator till leverantör av energiuppföljning

Arbetsbeskrivning

Rekryteringsträff:

Du är välkommen att presentera dig på vår rekryteringsträff. Tisdagen den 14 mars klockan 10.00-12.00 på Tunnelgatan 3, arbetsförmedlingen-city. Uppgång tunnelbanestation Hötorget. Medtag CV och personligt brev, förbered dig på en kortare intervju.

Marknadskoordinator,
Vårt uppdrag: Vi söker nu två medarbetare till en av våra kunder som är en ledande leverantör av system och utrustning för energiuppföljning. Systemen består delvis av egenutvecklad hård- och mjukvara som möjliggör för kunder att se, förstå och minska sin energianvändning. Kunderna är fastighetsbolag, elnätsbolag, bostadsrättsföreningar samt deras traditionella leverantörer av el- och, vvs-material.
Detta är ett uppdrag med start enligt överenskommelse och beräknas pågå löpande med möjlighet till förlängning och även fast anställning hos kund.

Tjänsten är stationerad i Sollentuna.

Arbetsuppgifter: Som marknadskoordinator kommer du att ha en delad roll med ansvar för kundundersökningar och marknadsevenemang. Vidare innebär tjänsten att du på ett professionellt sätt kommer att agera support till kunderna, leverantörer och dina kollegor på fältet. Arbetsuppgifterna omfattar hela kedjan från order till leverans. Vidare innebär rollen att vägleda kunder gällande produkter, offertbevakning, sammanställning samt att prospektera och bidra till merförsäljning utifrån befintlig kundbas. Du kommer även ha daglig kontakt med utesäljarna och övriga kollegor i organisationen. Då det är ett litet kontor hjälps alla åt och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Du blir en viktig del i ett väl sammansvetsat team.

Din bakgrund: Vi söker dig som har arbetat några år inom i en kund- och eller marknadsorienterad roll och som drivs av att ge det lilla extra i kontakt med människor. Har du dessutom erfarenhet av fastighets- och eller elnätsbranschen är det starkt meriterande. Du har goda datakunskaper, främst i Officepaketet men även i något affärssystem. Arbetet kräver goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Som person är du nyfiken och har en vilja att utvecklas i ett växande företag samt en vilja att vara med där det händer och uppskattar att arbeta i en dynamisk miljö. Du har förmåga att kunna ta stort eget ansvar för ditt arbete och har en känsla för struktur och ordning.

Vidare är du prestigelös, noggrann och är van att agera i en kundorienterad miljö.
Välkommen att träffa oss på Af City, 14 mars !

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 7 mars 2017

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

Interim MarCom Project Manager

Interim MarCom Project Manager

19 november 2024