OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
SICK flyttar fram hela branschen inom områden som spänner från tillverkningsautomation via logistikautomation till processautomation. Som teknik- och marknadsledande företag är SICK, med sensorerintelligens och applikationslösningar den perfekta basen för säker och effektiv styrning av processer, till skydd för människor mot olyckor och för att undvika att skada miljön.
Du kan läsa mer om SICK (https://www.sick.com/se/sv/om-sick/w/about-sick/)
Din roll
SICK söker nu en ny stjärna att axla rollen som marknadskoordinator mot den svenska och norska marknaden. Du kommer arbeta brett och få ta mycket eget ansvar i samråd med SICKs marknadsplaner och marknadsinitiativ från den tyska ledningen. Du kommer arbeta med digitalaverktyg som Linkedin, Google Ads och SICKs hemsida.
I ditt team jobbar flera produktchefer och applikationspecialister som du kommer samarbeta med i form av att skapa digitala föreläsningar på linkedin och digitala kampanjer kring produkter. Du kommer få ta stort ansvar i rollen och arbeta brett med varierande arbetsuppgifter, vilket kan innebära att vara med och arbeta med mässor till att välkomna nya kollegor.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid 12 månader med goda chanser till överrekrytering där du blir anställd av oss på Clevry men du arbetar på SICK. Huvudkontoret ligger i Stockholm men det är flexibelt med distansarbete.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Du kommer främst arbeta med sociala medier, SICKs hemsida och Linkedin med fokus på Google Ads.
- Daglig kontakt med produktchefer och följa upp marknadsaktiviteter.
- Anordna Webinars via Linkedin
Din profil
För att lyckas i rollen har du ett starkt driv och en kommunikativ förmåga. Du är kreativ men också noggrann och får saker att hända!
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med digitala medel och det är meriterande med en relevant utbildning mot marknad.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)