OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.
Läs mer om oss på www.bahusia.se
Vi söker personal för marknadssupport med inriktning bokning av kundmöten
Om tjänsten
Du kommer att arbeta med;
bokning av kundmöten, utskick av presentationsmaterial, uppföljning, dokumentation och allmänna kontorsgöromål. Packning av material, montering och godsavsändning. Arbetet innebär också förberedelser och deltagande vid mässor därför kommer vissa resor ingå i tjänsten.
Merparten av arbetstiden kommer att ägnas åt bokning av kundmöten.
Din erfarenhet
Vi tror du har god administrativ förmåga och erfarenhet av kundbemötande, gärna erfarenhet av arbete med telefonbokning. Du har en god datavana och kommunicerar på svenska och engelska. Behärskar du även tyska så är det meriterande.
Din personlighet
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Som person är du ansvarstagande, strukturerad och noggrann. Du är van att agera självständigt, är kommunikativ och har lätt för att samarbeta.
Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Caroline Johansson
Ada Kapetanovic
Håkan Karlsson
Caroline Johansson
(+46) 0522-44 02 46
Lena Andersson
(+46) 0522-44 02 48
Håkan Karlsson
(+46) (0)522-44 02 43
Daniel Hemberg
(+46) (0)31-762 53 51
Caroline Johansson
(+46) (0)522-44 02 46
Johan Patriksson
(+46) 522-440242
Tobias Ågren
(+46) 522-440245