OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett av Sveriges mest kundvänliga fastighetsbolag söker vi nu en marktekniker.
Har du bred erfarenhet av markarbete och vill bidra i vårt arbete med operativ markskötsel tillsammans med vår marksamordnare? Är du kommunikativ, noggrann, drivande och gillar att samarbeta? Har du dessutom förmåga att utveckla och skapa tydlighet i strukturer och processer? Härligt, då hoppas vi att du vill komma till oss och bidra till vår vision att ”skapa rum där människor trivs, utvecklas och mår bra”!
Om tjänsten
Du kommer att tillhöra vår driftavdelning som består av ett 20-tal medarbetare. Här jobbar tekniker, ingenjörer och strateger av olika slag. Rollen som marktekniker är ny, vilket innebär att du kommer att få vara med och bidra till att utveckla Tornbergets markskötsel i nära samarbete med vår marksamordnare.
Jobbet innebär bl a annat att
Vara den som samordnar arbetet mellan Tornberget och entreprenörer.
Ansvara för att fördela felanmälningar och kontrollera att de blir utförda.
Kontrollera kvaliteten i utförda arbeten.
Ansvara för månadsvisa möten med entreprenörer.
Vara behjälplig vid upphandling av entreprenörer.
Driva mindre projekt.
Ansvara för att anmärkningar efter besiktning åtgärdas.
Medverka i framtagandet av projekteringsanvisningar tillsammans med Marksamordnaren.
Medverka i prognos och budgetarbete.
Vara behjälplig i markfrågor internt och externt.
Om dig
Tjänsten passar dig som är självständig, har en god samarbetsförmåga och är serviceinriktad. Du är bra på att planera och genomföra arbete tillsammans i samverkan med kollegor, medarbetare, entreprenörer och hyresgäster. För oss är det viktigt att dina personliga egenskaper och värderingar stämmer överens med vår värdegrund.
Dina kvalifikationer
Erfarenhet från likvärdiga arbetsuppgifter sedan tidigare och breda kunskaper inom mark.
Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning som motsvarar kraven i arbetsuppgifterna.
Hög IT-mognad och goda kunskaper i Microsoft 365.
Erfarenhet av arbete i kommunal verksamhet eller annan politikerstyrd organisation är meriterande, likaså om du har tidigare kunskaper inom LOU.
Du har B-körkort.
Du talar och skriver svenska flytande.
Om oss
Tornberget är ett kommunalt fastighetsförvaltningsbolag i Haninge. Vi äger och förvaltar kommunala verksamhetsfastigheter såsom skolor, förskolor, fritidsgårdar, bibliotek samt äldre- och omsorgslokaler. Totalt äger vi cirka 300 000 m². Antalet medarbetare är drygt 100. Våra nyrenoverade och moderna kontorslokaler ligger centralt i Haninge nära buss- och pendeltågsstationer. Runt hörnet finns butiker, restauranger och Rudans friluftsområde.
Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete på en välkomnande och öppen arbetsplats där samarbete och utveckling står i fokus – både på individ- och bolagsnivå. Vi är certifierade i den världsomspännande arbetsplatsundersökningen Great Place to Work. Du ges tillgång till företagshälsovård och generösa friskvårdsförmåner och vi erbjuder möjlighet till flexibel arbetstid och distansarbete. Vår arbetstid är rökfri. Tornberget tillämpar provanställning.
Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi undanber oss samtliga annonsförsäljare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lars Buvall
+46761420287