OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en materialanskaffare/inköpare på heltid till deras kontor i södra Stockholm. Företaget har en gedigen erfarenhet som agenturföretag i elektronikbranschen och fungerar bland annat som en förädlingslänk mellan leverantör och kund. I din roll som materialanskaffare/inköpare kommer du att fungera som "spindeln i nätet" mellan leverantör och kund. Mycket av arbetet består av kommunikation och relationer med kunder och leverantörer för att se att alla bitar överensstämmer och blir rätt i slutändan. Du kommer att sköta inköp, samordning och logistik. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. För den som gör ett bra jobb finns det chans till rekrytering. Krav på person: Vi ser att du antingen har en civilingenjörsexamen,en examen i industriell ekonomi eller möjligtvis en motsvarande utbildning med intresse av logistik. Om ett visst tekniskt intresse finns kan vi även se att du har någon typ av inköpsutbildning. Du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Meriterande är att vara duktig i Excel och/eller Access. Som person är du analytisk och har ett logiskt och planerande tänk. Du är även socialt kompetent.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl