OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB
Är du en person som tycker om att ha många bollar i luften? Är du bra på att strukturera och organisera? Då har vi projektet för dig!
Dina arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter ingår att koordinera komponenter och material mellan olika leverantörer i Europa. Då mycket av kontakten sker via mail och telefon ser vi att du både talar och skriver obehindrad svenska och engelska.
Du är en kommunikativ person som har det rätta drivet för att föra projekt framåt och räds inte utmanande situationer. Att hålla många bollar i luften och arbeta med ett högt tempo är ledorden för denna tjänst.
Förutom ovan beskrivna arbetsuppgifter kommer du även att samordna transporter mellan leverantörer och vår kund, se till att rätt komponenter kommer till rätt plats i rätt tid och övervaka och rapportera kostnader inom materialkoordinationen, allt detta sker på ett strukturerat och organiserat sätt. Det är viktigt att du snabbt får en övergripande bild och kan på ett bra sätt redogöra för den. Du kommer att ha mycket eget ansvar samtidigt som du får stöd av dina kollegor.
Om företaget
Mer information ges vid en eventuell intervju.
Din profil
Relevant utbildning gärna inom logistik
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift, tyska är meriterande
Mycket Goda kunskaper i Excel
Arbetserfarenhet som projektledare alt. produktions-/ materialplanerare
Förståelse för verktygsprocesser / kvalitet / godkännande processer etc
Erfarenhet av att boka / koordinera transporter
Förutom förmåga att se både helhet och detaljer samt kunna arbeta med flera saker samtidigt har du följande egenskaper:
Stresstålig
Kommunikativ
Strukturerad och organiserad
Drivande
Noggrann
Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Omfattning: Projektet startar omgående och löper fram till årsskiftet, det finns stor möjlighet till förlängning.
Lön: Enligt ö.k.
Urval sker löpande, ansök redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996