Materialplanerare

Materialplanerare

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Frauenthal Gnotec Sweden AB har utvecklat och producerat metallkomponenter sedan 1947.
De första fordonskomponenterna var låsdetaljer för Volvo Cars PV och Volvo Amazon. Idag är Frauenthal Gnotec Group en ledande internationell tillverkare av metallkomponenter till fordonsindustrin.
Företaget har en lång historia av svenskt entreprenörskap med innovativa och hårt arbetande människor - en attityd som fortfarande genomsyrar våra värderingar : Förtroende, Smart Tänkande och Teamwork.
Vi har tillverkning och FoU-verksamhet i alla delar av världen, Asien, Europa och USA

Dina arbetsuppgifter
Frauenthal Gnotec söker nu efter en Materialplanerare som kommer att ansvara för bevakning av inflödet av material till produktionen. Din arbetsplats kommer att vara centralt beläget på deras anläggning i Kinnared.

Din profil
Dina personliga egenskaper är viktiga för oss och vi ser gärna att du är självgående och initiativtagande som person.
Du är noggrann och detaljfokuserad, vidare är du en serviceinriktad person med gott omdöme och ett glatt humör som tycker om att arbeta både självständigt och i team.
I denna tjänsten kommer du att ha en bevakningsroll vilket innebär att du bör vara tekniskt lagd och har en industriell erfarenhet sedan tidigare inom tillverkningsindustrin. Meriterande är om du även har erfarenhet inom logistik.
Vi ser gärna att du är driven och tycker om att få nya utmaningar.
Tjänsten förutsätter att du har god administrativ förmåga och du kommer att jobba i affärssystemet Jeev´s och bör även ha kunskap inom delar av Officepaketet, tjänsten kräver även B-körkort.
Arbetstiden är Heltid, Måndag - Fredag kl. 07.00-16.00.
Start Omgående.
Du blir anställd av oss på Premier och inhyrd till kund, men med goda möjligheter att anställningen går över till kund efter en tid.


Låter det intressant?

Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Emma Ojala, telefon 0722-409957 eller e-post emma.ojala@premier.se
Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast den 16/7- 2023. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi tar ej heller emot ansökningshandlingar via e-post.

Välkommen med din ansökan!

Om oss
Premier är ett auktoriserat rekrytering- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 9 städer och är idag cirka 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemanning- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.

Hos oss är det viktigt att vår personal har goda och sunda arbetsvillkor, vilket gynnar både kund och konsult. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar samt erbjuda våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Som vi på Premier brukar säga – vi jobbar med bra folk helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2023
  • Ansök senast: 7 oktober 2023

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


18 december 2024