Max Matthiessen söker Kundbokare

Arbetsbeskrivning

Till Max Matthiessens kontor i Helsingborg söker vi en Kundbokare.

Vi söker dig som har stor social kompetens förenad med sinne för ordning och reda. Vi ser gärna att du har akademisk examen, kanske nyexaminerad, med en nyfikenhet på finans- och försäkringsbranschen.

Då ett flertal av våra kunder är internationella ska du ha goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Tidigare erfarenhet av kundbokning eller liknande är meriterande, men inget krav.

Som person är du utåtriktad, initiativtagande och har lätt för att kommunicera både i tal och i skrift samt har en positiv inställning. Du tycker om att arbeta tillsammans med andra för att nå uppsatta mål och du har en stark drivkraft och stort engagemang i det du gör.

Kundbokningen kommer främst bestå av att boka befintliga kunder samt ett administrativt ansvar för bokning och uppföljning av våra kundmöten. I tjänsten ingår även andra allmänna administrativa arbetsuppgifter.

Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid och skall tillsättas så snart som möjligt.

Frågor
Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Teamledare Jörgen Bengtsson på telefon 0708-876078 alternativt Personalchef Carina Hopstadius på telefon 08-613 02 72 eller carina.hopstadius@maxm.se

Ansökan
Skicka din ansökan märkt Helsingborg med CV och ett kort personligt brev så snart som möjligt till: carina.hopstadius@maxm.se. Vi hanterar ansökningarna fortlöpande varav tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag har passerat. Sista ansökningsdag är den 30 augusti.

Sammanfattning

Besöksadress

Lästmakargatan 22
None

Postadress

BOX 5908
STOCKHOLM, 11489

Liknande jobb


24 november 2024

23 november 2024