OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en bemanningsassistent till Maxkompetens kontor i Växjö. Maxkompetens är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserat på studenter och akademiker med upp till fem års arbetslivserfarenhet. Företaget startades 2003 i Växjö och har idag verksamhet på 8 orter i Sverige. Vi arbetar lokalt för att kunna erbjuda trygghet, närhet och service och har ett nära samarbete med universitet och högskolor. Vi som arbetar med Maxkompetens är drivna och gillar ett högt tempo. Medelåldern bland våra anställda är idag strax under 30 år. Att arbeta som bemanningsassistent för Maxkompetens innebär att du ansvarar för att marknadsföra våra uppdrag och att söka, intervjua och välja ut kandidater för uppdrag hos våra kunder, i nära samarbete med vår säljorganisation. Du är en kreativ och initiativrik person som får saker att hända, och du tycker att det är kul att skapa goda relationer och att bredda ditt nätverk. Du har en god analytisk förmåga och är en duktig människokännare. Din servicekänsla är hög och du är tydligt målfokuserad. Du har redan har ett stort kontaktnät bland studenter i Växjö, gärna tack vare ditt föreningsengagemang. Tidigare erfarenhet av bemanningsbranschen och utbildning relevant för tjänsten är självklart en tillgång. Körkort är ett krav. Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: Dagtid 08.00-17.00 Plats: Växjö Lön: Ange lönekrav i ansökan Sista ansökningsdag: Vi gör ett löpande urval, Senast 29 januari vill vi ha din ansökan. Om denna tjänst har fångat ditt intresse och du är redo för nya spännande utmaningar är du välkommen att skicka in din ansökan. För att söka tjänsten måste du vara inlagd i vår databas.