Maxkompetens söker interna mötesbokare

Arbetsbeskrivning

Maxkompetens är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserat på studenter och akademiker med upp till fem års arbetslivserfarenhet. Företaget startades 2003 i Växjö och har idag verksamhet på 8 orter i Sverige. Vi arbetar lokalt för att kunna erbjuda trygghet, närhet och service och har ett nära samarbete med universitet och högskolor. Vi söker nu till vårt kontor i Stockholm ytterligare två duktiga mötesbokare som är intresserad av bemannings- och rekryteringslösningar. Stockholmskontoret är beläget mitt i city i ljusa, fräscha och nyrenoverade lokaler. Du får arbeta med ett gäng unga, drivna och glada kollegor (de flesta som arbetar på Maxkompetens är mellan 20-40 år). Dina arbetsuppgifter blir att boka in möten till våra säljare via telefon. Du kommer att kontakta företag i olika branscher och få prata med såväl rekryterare, områdeschefer, inköpare och personalchefer. Din uppgift blir att presentera Maxkompetens och våra lösningar inom bemanning och rekrytering för att sedan boka upp en av våra säljare på ett möte hos kunden. Vi söker dig som är driven och intresserad av bemanningsbranschen. Du har tidigare erfarenhet från försäljning eller mötesbokning och trivs med att ta kontakt över telefon. Tjänsten är på cirka 30-50 % och kan därför passa dig som t.ex. är student eller egenföretagare eller som trivs med att arbeta deltid. För rätt person kan tjänsten utvecklas. Vi som arbetar på Maxkompetens är drivna, affärsmässiga och kompetenta, vi vill därför att du också är det. I övrigt värdesätter vi egenskaper som; engagemang, nyfikenhet och vilja att lyckas. Start: omgående Plats: Stockholm City

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Stockholm
  • 2 platser
  • Deltid
  • Publicerat: 26 september 2008
  • Ansök senast: 10 oktober 2008

Liknande jobb


24 november 2024

23 november 2024

23 november 2024

23 november 2024