OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
European Fund Management Sverige AB (EFM) EFM är specialiserat på förvaltning och utveckling av kommersiella fastigheter, med fokus på köpcentrum och gallerior.Företaget startades år 2000 i Storbritannien och det svenska dotterbolaget, EFM Sverige AB, har funnits sedan 2005.Företaget erbjuder heltäckande förvaltningsservice, däribland förvaltning, utveckling samt marknadsföring av köpcentrum.EFM Sverige har ett 100-tal anställda och huvudkontor i Stockholm.Arbetsmiljön är dynamisk, kreativ och expanderande och personalen mycket motiverad.EFM Parking söker en medarbetare till Helpdesk Avdelningen EFM Parking består idag av två personer och är placerad på kontoret i Skärholmen, söder om Stockholm.Avdelningen ansvarar för alla parkeringsytor som Boultbee äger i Stockholmsområdet, vilket idag innebär över 5000 parkeringsplatser på flera olika områden både i innerstad och i ytterområden.EFM Parking expanderar nu, och söker därför en ny kollega som vill vara med i teamet för att optimera, effektivisera och utveckla avdelningen.Tjänsten är en projektanställning på 6 månader, med möjlighet till förlängning.Du kommer att rapportera till Parking Manager. Tjänsten *Ansvarig för kundkontakten *Besvara inkommande samtal och ärenden kring EFM Parking *Informera om hur betalnings och parkeringssystemen i de olika köpcentrumen fungerar *Hantera väntelistor för parkeringsplatserna *Nyckelhantering *Checka in/ut bilar från parkeringssystemet vid behov *Vara behjälplig vid avtalsskrivande för långtidsparkering *Ta emot klagomål samt felanmälningar *Handhavande av hyresgästparkering *Pengabeställningar för parkeringsautomater Kvalifikationer *Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kunder, och trivs med den dagliga kundkontakten *Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal såväl som skrift.Det är en fördel om du har ytterligare språkkunskaper *Du är en god användare av Officepaketet Person Som person är du strukturerad och noggrann, tycker om att arbeta administrativt och har en fallenhet att kreativt lösa de utmaningar och uppgifter du ställs inför.Vidare jobbar du gärna självständigt samtidig som du är en bra lagspelare som trivs i högt tempo.Du har förmågan att anpassa dig olika typer av människor då du kommer att ha kontakt med privatpersoner, företagskunder samt butikspersonal som arbetar i köpcentrumen. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar EFM med Hays.Märk din ansökan "EFM - Helpdesk Medarbetare". Hays är ett av världens ledande rekryteringsföretag och vi är specialister på att rekrytera och bemanna specialister.Vi finns representerade i 28 länder i Europa, Australien, Nya Zeeland, Kanada, Sydamerika, Mellanöstern och Asien.2007/08 omsatte Hays-koncernen 30 miljarder SEK och vi är noterade på Londonbörsen sedan 1958.I Sverige har vi affärsområden som täcker de flesta av näringslivets behov när det gäller rekrytering. På www.hays.se hittar du information om vår bredd och vårt djup, om aktuella tjänster samt om företag vi samarbetar med.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman