OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker 5-6 medarbetare till vårt Backoffice i Stockholm och med start snarast.Arbetsuppgifterna innebär bland annat: -Registrera in all fakta rörande objektet i vårt säljstödsystem.-Beställa och scanna in material såsom årsredovisningar och stadgar.-Sammanställa allt material till en färdig objektsbeskrivning.-Arkivering av handlingar.-mm Vi söker Dig som är: -Nyutexaminerad gymnasieekonom.-Tillgänglig omgående.-Noggrann och kvalitetsmedveten.-Mycket god svenska i både tal och skrift.-Tycker om att arbeta hårt och mycket under stressade förhållanden.-Vi tillämpar flextid inom bolaget.Kvällar kan förekomma.-Lön utgår med 14.000 kr/månaden.-Bidrag friskvård utgår med 2 000 kr/år Vi står för all upplärning varför någon direkt erfarenhet av administrativt arbete inte är något krav, men en fördel.Vi sitter i mycket trevliga lokaler på Sveavägen 147 i Stockholm.Maila ditt CV och personliga brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se