OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer Success-avdelningen ansvarar för att hjälpa våra kunder att komma i gång och arbetar därefter löpande med dem för att de skall få bästa möjliga nytta av våra produkter. Teamet är experter på användning och rådgivning kring våra produkter och samarbetar tätt med vår utvecklingsavdelning för underhåll och vidareutveckling av våra produkter.
I rollen på CS Support agerar du som en första kontakt med våra kunder och arbetar mycket via vårt ärendesystem och telefon. Du kommer i din kontakt med kund felsöka och till så stor grad som möjligt lösa ärendet för kunden med en äkta service-anda. Löses inte problemet vid första kontakt kommer du eskalera detta till produktorganisationen för vidare felsökning. De problemställningar som du kan ställas inför kan vara allt från att starta om en kassa till att guida en kund i vårt webbaserade gränssnitt över telefon. Du kommer också få möjlighet utveckla dig själv inom teknikområdet och för rätt kandidat finns möjlighet att utvecklas inom närliggande områden, exempelvis som projektledare.
Vi söker dig som
- Har ett genuint intresse av teknik och gärna en eftergymnasial utbildning inom IT/teknik
- God svenska och engelska i tal och skrift
- Har en social personlighet och är van att jobba nära kunder
- Trivs med att driva eget arbete framåt på ett ansvarsfullt sätt samt är noggrann
- Erfarenhet av SQL-databaser, nätverk och molnlösningar är meriterande
- Har du tidigare erfarenhet restaurangbranschen eller betallösningar är det meriterande
Vi erbjuder
- Stimulerande och utvecklande arbete i ett framgångsrikt företag
- Vara del av ett företag med korta beslutsvägar
- Vara del av ett företag i ständig utveckling för att vara en leverantör i framkant
- Engagerade kollegor med gemensamt fokus
- Möjlighet att växa in och utvecklas i rollen
Placeringsort
Lindholmen, Göteborg eller Bromma, Stockholm med viss flexibilitet
Om Microdeb
Microdeb är ett mjukvaruföretag som erbjuder helhetslösningar för effektivisering av betalningstransaktioner och med kunder inom både det privata näringslivet och den offentliga sektorn. Bolaget är idag ledande i Sverige när det gäller antalet installationer, komplexiteten i kundlösningarna och bredden i dess kundbas.
Vi arbetar ständigt och långsiktigt med utveckling av digitala lösningar för ökad effektivitet för våra kunder i den dagliga verksamheten och deras kunders upplevelse. Vår verksamhet bygger på långvariga relationer med våra kunder och partners där våra medarbetares branscherfarenhet och tekniska kompetens är en viktig del.
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil och lockas av ovanstående uppdrag, tveka inte att ansöka redan idag då vi har ett löpande urval! Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas eller skicka ett mail direkt till rekryterande chef. För frågor gällande tjänsten eller processen vänligen kontakta rekryterande chef, Johan Thelander (johan.thelander@microdeb.se).