OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coor har fått det stora förtroendet att leverera service till Karolinska Universitetssjukhuset i Solna. Vill du göra det tillsammans med oss? Detta är en chans till ett jobb i ett av Coors största och mest spännande kontrakt någonsin!
De nya byggnaderna på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna är ett av världens mest moderna och tekniskt avancerade sjukhus. Coor ansvarar för samordning, utveckling och leverans av arbetsplats-, fastighets- och logistiktjänsterna på sjukhuset. Vi ansvarar för de stödfunktioner som behövs för att sjukvårdsverksamheten ska kunna utföra sitt livsviktiga uppdrag. Totalt har vi ca 330 medarbetare i mer än 70 olika yrkesroller i vårt serviceteam.
Vi söker nu ytterligare en medarbetare till vår Helpdesk. Är du vår nya stjärna?
Om rollen
Helpdesk är ett mycket viktigt servicenav på sjukhuset! Vårt proffsiga team inom Helpdesk tar emot och hanterar ärenden - felanmälningar, bokningar och förfrågningar - inom alla servicetjänster i de nya sjukhusbyggnaderna. Ärenden som kommer in ska snabbt bedömas, och rätt åtgärder ska tas utifrån ärendets karaktär.
Vi erbjuder dig arbete i ett ambitiöst och härligt team som arbetar i nära dialog med kunden och övriga centrala supportfunktioner på sjukhuset. Rollen kräver både stor kunskap och stor förståelse för samtliga arbetsroller inom serviceorganisationen.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Registrera och hantera felanmälningar och beställningar i ärendehanteringssystemet Maximo
• Följa upp och avsluta ärenden i Maximo
• Kontinuerligt uppdatera verktyg och hjälpmedel - vår egen framtagna Wikipedia, interna arbetsinstruktioner etc.
• Aktivt arbeta med förbättringsförslag
Arbetstiden är förlagd mellan 19:00-07:00 i 3-skift med en veckoarbetstid om 36 timmar. 1 gång i månaden arbetar man även dagtid. Arbetsplatsen ligger i Solna, Stockholm.
Vår kandidat
Vi söker dig som tidigare har arbetat i en servicefunktion, samt har arbetslivserfarenhet av ärendehantering, arbete i kundtjänst eller liknande. Du bör också ha erfarenhet av att jobba i team då detta är centralt för rollen. Har du tidigare arbetat i systemet Maximo är det ett stort plus.
Du har gedigen datorvana och kunskaper i Office-paketet. Din svenska och engelska är god i tal och skrift. Ytterligare språk ser vi som meriterande.
Personliga egenskaper
Det här är en spännande roll för dig som trivs i en händelserik och föränderlig miljö! Vi tror att du som person är nyfiken och snabb på att lära dig, och att du trivs när du och teamet levererar med hög kvalitet. Du har mycket god förmåga att se processer och flöden och du förstår hur de olika delarna påverkar helheten. Du har lätt för att ta till dig komplex information. När du stöter på problem är du handlingskraftig och lösningsorienterad.
Vi söker dig som är en god och tydlig kommunikatör, både i tal och skrift. Du bidrar gärna till en arbetsplats med positiv atmosfär och är en person som har lätt till skratt. Du samarbetar i god anda med dina kollegor och är öppen för andras åsikter. I den här rollen är det viktigt att du tycker om att bygga och bibehålla relationer och nätverk, för att främja samarbete över olika arbetsområden och grupper.
Vi ser att du är en person som arbetar strukturerat och noggrant. Du är lugn och metodisk och har förmåga att slutföra uppgifter du påbörjat. Tempot i Helpdesk är stundtals högt, vilket gör att du bör trivas med att ha många bollar i luften och kunna både prioritera och leverera under press.
Då ärenden som kommer in ofta är av fastighetsteknisk karaktär, är det viktigt att du kan skapa dig en grundläggande förståelse även för fastighetsrelaterade frågor.
Stämmer detta in på dig? Tveka inte att höra av dig!
Kontaktuppgifter och övrig information
Då vi vill ge alla kandidater samma förutsättningar, tar vi inte emot CV eller personliga brev. Vi arbetar med diskrimineringsfri rekrytering, vilket innebär att alla ansökningar kommer in i ett anonymt läge där varken ålder, kön, bakgrund, namn eller foto visas. Vi väljer medarbetare utifrån personliga egenskaper och formell kompetens, d.v.s. arbetslivserfarenhet och genomförda utbildningar.
För mer information vänligen kontakta anställande chef Jessica Rosenmüller på telefonnummer 010-559 65 53.
Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat vår stjärna kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.
Klicka här för att söka tjänsten.
Om Coor
Coor är en av Nordens ledande serviceleverantörer inom facility management (FM). Vi samordnar, utför och utvecklar olika tjänster i och omkring en fastighet. Ambitionen är att leverera marknadens smartaste och mest utvecklade erbjudande – vi kallar det Service med IQ.
Bland kunderna finns större och mindre verksamheter i många sektorer, såväl privata som offentliga. Coor bedriver verksamhet främst i Norden, men har också viss närvaro i Belgien och Estland.
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354