OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Addvanze AB växer stadigt och vi söker nu efter en ny administrativ medarbetare. Hos oss får du arbeta i en liten dynamisk organisation där kommunikation och samarbete är ledord.
Om just du är den vi söker bör du ha en gymnasieutbildning eller motsvarande inom ekonomi. Du är pigg och stresstålig och har lätt för att samarbeta. Du har dessutom lätt för att lära dig nya uppgifter.
Det är viktigt att du behärskar svenska till fullo både i tal och skrift och att du har mycket goda kunskaper i engelska då vi använder det dagligen både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande då vi har kontakter över hela Europa och även delar av övriga världen.
För att kunna sköta dina arbetsuppgifter måste du också ha mycket god datavana.
Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att självständigt ansvara för vår transportplanering med dagliga utleveranser. Du sköter kontakten med olika fraktbolag, bokar upp transporterna samt utfärdar frakthandlingar. Ofta är det många olika sändningar med olika fraktförare som ska administreras varje dag.
Du kommer också att få hjälpa vår ekonomiansvarige med den löpande bokföringen av reskontratransaktioner samt övriga på ekonomiavdelningen förekommande arbetsuppgifter.
Tjänsten avser en tillsvidareanställning, i förekommande fall efter tre månaders provanställning.
Vi erbjuder fast lön och villkor enligt gällande avtal på arbetsmarknaden.
Arbetstiden är heltid.
Addvanze är ett litet företag med produktion av masterbatch, färgkoncentrat, till plastindustrin. Vi utvecklar och producerar dagligen nya färger i enlighet med säsongens trendfärger.
Passa på att titta runt på vår hemsida för mer information om vårt företag.
Efter det är du välkommen att skicka in din ansökan eller ytterligare frågor
till: agneta.berg@addvanze.com
Vi ser fram emot att höra av dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalansvarig Agneta Berg
042-4453355