Medarbetare inom logistik och ekonomi

Arbetsbeskrivning

Addvanze AB växer stadigt och vi söker nu efter en ny administrativ medarbetare. Hos oss får du arbeta i en liten dynamisk organisation där kommunikation och samarbete är ledord.

Om just du är den vi söker bör du ha en gymnasieutbildning eller motsvarande inom ekonomi. Du är pigg och stresstålig och har lätt för att samarbeta. Du har dessutom lätt för att lära dig nya uppgifter.

Det är viktigt att du behärskar svenska till fullo både i tal och skrift och att du har mycket goda kunskaper i engelska då vi använder det dagligen både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande då vi har kontakter över hela Europa och även delar av övriga världen.

För att kunna sköta dina arbetsuppgifter måste du också ha mycket god datavana.

Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att självständigt ansvara för vår transportplanering med dagliga utleveranser. Du sköter kontakten med olika fraktbolag, bokar upp transporterna samt utfärdar frakthandlingar. Ofta är det många olika sändningar med olika fraktförare som ska administreras varje dag.

Du kommer också att få hjälpa vår ekonomiansvarige med den löpande bokföringen av reskontratransaktioner samt övriga på ekonomiavdelningen förekommande arbetsuppgifter.

Tjänsten avser en tillsvidareanställning, i förekommande fall efter tre månaders provanställning.

Vi erbjuder fast lön och villkor enligt gällande avtal på arbetsmarknaden.

Arbetstiden är heltid.

Addvanze är ett litet företag med produktion av masterbatch, färgkoncentrat, till plastindustrin. Vi utvecklar och producerar dagligen nya färger i enlighet med säsongens trendfärger.

Passa på att titta runt på vår hemsida för mer information om vårt företag.
Efter det är du välkommen att skicka in din ansökan eller ytterligare frågor
till: agneta.berg@addvanze.com

Vi ser fram emot att höra av dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalansvarig Agneta Berg
042-4453355

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Addvanze AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Anställningen kan komma att avse provanställning 3 månader och därefter tillsvidareanställning.
  • Publicerat: 29 september 2016

Besöksadress

Makadamgatan 19
Helsingborg

Postadress

Makadamgatan 19
Helsingborg, 25464

Liknande jobb


5 november 2024

IT- & Ekonomiassistent

IT- & Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonom till Flygstaben TVA

Ekonom till Flygstaben TVA

5 november 2024