OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår strategi är enkel – vi finns där våra kunder finns. Som en lokal leverantör av drivmedel och eldningsolja finns vi alltid nära till hands med bra produkter, service och flexibilitet. I vårt rikstäckande nät av återförsäljare och ombud säljer och distribuerar vi över 140 miljoner liter per år till nöjda kunder. Nu samlas dessutom Paroy, Svenska Oljebolaget och HGL Bränsle under ett och samma varumärke - Paroy. Läs gärna mer om oss på paroy.se
Har du ett sinne för service, gillar administrativa arbetsuppgifter och vill jobba i en ansvarstagande roll? Då tycker vi du ska läsa vidare för det kan vara så att du är vår nya kollega på Paroy, i rollen som medarbetare inom order administration.
Dina arbetsdagar hos oss
Ditt arbete inom order och administration hos oss kommer innebära kontakt med kunder och hantering av deras olika ärenden och vi ser därför att dina arbetsdagar kommer inkludera: Mottagande av inkommande order via mail och telefon
Besvarande av kunders frågor via telefon och mail såsom frågor om fakturor, leverans, produkter och liknande frågeställningar.
Bemanning av vår reception och hantering av in- och utgående post
Säkerställande av att kundärenden blir rätt hanterade även om ärendet har hanterats av annan funktion
Lassavstämning där du kontrollerar och åtgärdar vid behov samt överför det till fakturering
Vidarefakturering av inköpta leveranser samt övriga produkter
Säkerställande av god registervård i kundregister
Hantering av kortansökningar där du gör kreditupplysning samt hanterar ersättningskort
Framtagande av statistik till kunder som sedan skickas till dem
Är det du som kommer trivas i denna roll och hos oss?
Som du märker är tjänsten bred och varierad och begreppet "allt i allo" ser vi passar för denna tjänst. Som person söker vi därför dig med ett prestigelöst förhållningssätt som trivs med arbetsuppgifter kopplade till kundkontakt och administration. Du har ett öppet och flexibelt sinne och är serviceinriktad till ditt sätt mot både kunder som kollegor. Vidare värdesätter du struktur och noggrannhet i ditt arbete och du trivs i en ansvarstagande roll där du både jobbar självständigt men även i team med kollegor.
Vi värdesätter självklart din administrativa kunskap och intresse och ser gärna att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och du får gärna ha en utbildning inom ekonomi eller administration. Du har god datorvana samt goda kunskaper i Excel. Svenska hanterar du i tal och skrift.
Vi erbjuder
Vi är ett härlig och framåt företag där det alltid händer saker och hos oss får du möjlighet att jobba med varierande och stimulerande arbetsuppgifter. Vi månar om att hjälpa varandra så vill du vara delaktig i en spännande resa framåt, då kan tjänsten som medarbetare inom order administration hos oss på Paroy vara din nya utmaning!
Placeringsort: Anderstorp
Arbetstid: Dagtid
Tillträde: Snarast möjligt
I denna rekrytering samarbetar Paroy med OnePartnerGroup. Sista ansökningsdag är den 19 december men vi arbetar med löpande urval så tveka inte att visa intresse för tjänsten redan idag. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Stina Runesson på stina.runesson@onepartnergroup.se alt. 0371-394101