OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av arbetsuppgifter:
- arbeta med att informera och ge service till allmänheten
Beskrivning av kvalifikationer:
Ditt nya jobb innebär att besvara frågor från allmänheten per telefon, ta hand om skriftliga förfrågningar, e-post och utskick samt arbete med registrering. Du kommer att vara Kronofogdemyndighetens ansikte utåt.
Vi söker dig:
- som har 2- eller 3-årig gymnasieutbildning med godkända betyg i svenska, engelska, matematik och samhällskunskap
- med god datorvana
- som är serviceinriktad
- har god självkännedom, personlig mognad och empatisk förmåga
- har stort engagemang, ett kundorienterat förhållningssätt och ett gediget intresse för information
- är utåtriktad och har lätt att kommunicera med andra i tal och skrift
- har god samarbetsförmåga
- tar ansvar för ditt lärande och delar med dig av kunskaper och erfarenhet till andra.
Det är meriterande om du har högskoleutbildning i beteendevetenskap, ekonomi eller juridik. Har du praktisk erfarenhet från Kronofogdemyndighetens verksamhetsgrenar är det också en tillgång. Tidigare arbetslivserfarenhet som inneburit möte med människor i pressade situationer är även det meriterande. Har du erfarenheter från att ha arbetat i kundcenter med många telefonkontakter är det bra.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marcelo Olivares, teamchef
010-578 36 12
Joakim Strömberg, teamchef
010-578 37 17
Pär Stuberg, facklig kontaktperson ST
010-577 64 27
Susanne Madsen, facklig kontaktperson Saco
010-577 64 30
Bo Söderkvist, HR-konsult
010-574 93 69
Patrik Willhans , Teamchef
010-5783643
Malin Almkvist Klaesson, facklig kontaktperson ST
010-578 38 68
Lars Nilsson , facklig kontaktperson Saco
010-5783591
Paulina Estephan, HR-konsult
0767-252 28 74
Ulrika Klasa, teamchef
010-579 22 53