OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en medarbetare till vårt kundcenter. Tjänsten är heltid och ett vikariat som sträcker sig till sista augusti 2022.
Jobbet:
Kundcenter ansvarar för inkommande samtal, felanmälan, chatta med våra kunder, nyckelutlämning till våra entreprenörer och administrativa uppgifter.
Var fjärde vecka jobbar man som kundcentermedarbetare i vår Bobutik. Där servar man de kunder som vill göra felanmälan, besvarar frågor inom Kundcenters ansvarsområde och tar emot telefonsamtal och chattar med våra kunder.
Viktigt i tjänsten är att man har lätt för att växla mellan olika uppgifter, tar tag i uppgifter på egen hand, är lösningsorienterad och har en positiv inställning till att serva våra interna och externa kunder.
I vårt kundcenter arbetar fyra medarbetare och organisatoriskt tillhör man vår marknadsavdelning.
Din kompetens:
Du har 3-årigt gymnasium.
Du har vana av arbete med mycket kundkontakt.
Du har god datavana.
Du kan kommunicera på engelska i tal och skrift.
Dina egenskaper:
Som person är du en noggrann och engagerad lagspelare som har lätt för att kommunicera. Du tycker om att arbeta i team och med olika saker. Du tycker om att ge service och har förståelse för våra kunders olika behov.
Upplysningar:
Marknadschef Anna Timander, 023-458 21
HR-chef Göran Olsson, 023-458 73
Vi har valt rekryteringsförfarande och vill därför inte bli kontaktade av säljbolag eller rekryteringsföretag.
Sista ansökningsdag är fredag den 17 december 2021 och intervjuer kommer att ske löpande.