Medarbetare Kundservice

Medarbetare Kundservice

Arbetsbeskrivning

Göteborgsregionens Fritidshamnar AB – Grefab – med kommunerna Göteborg, Mölndal, Partille och Ale som delägare har utvecklats till den största i sitt slag i Europa.
Bolaget anlägger, driver och utvecklar fritidsbåtshamnar och administrerar idag tolv anläggningar med över 7 000 båtplatser.
Organisationen består av 25 medarbetare som till största delen arbetar ute i hamnarna med drift och tillsyn. Grefabs huvudkontor ligger i centrala Göteborg.

ARBETSUPPGIFTER
Brinner du för kundservice?

Vill du vara en del av ett glatt och engagerat team på fem personer där den huvudsakliga arbetsuppgiften är att ge våra kunder bästa servicen? I så fall passar du hos oss!

Arbetsuppgifterna på kundservice är huvudsakligen att hyra ut båtplatser, vinterplatser, hytter, trailerplatser och jolleplatser.

Kontakten med våra kunder sker främst via mejl och telefon där du lyssnar in kundens behov, informerar och vägleder till bästa lösningen i olika frågor. Det kan vara frågor om placering i kön, möjligheten att byta båtplats eller hamn, eller kanske en synpunkt som ska hanteras. Beroende på årstid varierar frågorna som kommer in till oss.
I vårt verksamhetssystem hanterar du bland annat ansökningar till båtplatskö, erbjuder lediga båtplatser och skriver avtal.
Fakturering sker i ekonomisystemet Agresso och vi jobbar även i de vanliga Office programmen.
Du kommer även ha mycket kontakt med personalen som jobbar ute i våra hamnar.


KVALIFIKATIONER
Du har gymnasiekompetens, gärna med serviceinriktning, och har jobbat med att ge kundservice på telefon och mejl i några år.

Självklart är du bekväm med att jobba med olika digitala system och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Har du även arbetat med avtalstecknande är det meriterande.

Har du erfarenhet eller intresse av båtliv är det ett stort plus.

Som person är du en lagspelare som är positiv, noggrann och flexibel. Din goda samarbetsförmåga en självklarhet då du jobbar i ett litet team. Du gillar att lära dig nya saker och vill gärna bidra till att utveckla arbetsuppgifterna och verksamheten.






ÖVRIGT
För att du ska trivas och må bra erbjuder vi friskvårdsförmåner och medarbetarstöd.
Vill du veta mer om oss hittar du oss på www.grefab.se
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.
Vårt arbete med urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansöka redan idag.

I vårt arbete utgår vi från Göteborgs Stads förhållningssätt:
- Vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för
- Vi bryr oss
- Vi arbetar tillsammans
- Vi tänker nytt

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemanning och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Göteborgs Stad , Grefab
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2024
  • Ansök senast: 28 november 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024