OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SEVAB Strängnäs Energi är det kundnära energibolaget med 65 anställda som utvecklas inom Strängnäs kommun.Vår organisation är indelad i Elhandel, Fjärrvärme, Stadsnät, Elnät och Support.Våra ledord är trygghet, närhet och nytänkande.Tillsammans ser vi till att kunderna får bästa möjliga service.Vår lokala förankring ser vi som en styrka och utvecklingen av företaget kommer alltid att formas av höga miljöambitioner, affärsmässighet samt ett stort ansvar mot våra kunder.Medarbetare Kundservice Kundservice är en av företagets viktigaste funktion.Du ingår i en grupp om åtta personer och dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ta emot inkommande samtal och besök från våra kunder.Du besvarar frågor gällande våra produkter; el, elnät, fjärrvärme och stadsnät.Merförsäljning ingår tjänsten vilket gör att du bör känna dig bekväm med detta.Du erbjuder oss tidigare erfarenhet från arbete på en kundserviceavdelning eller arbete i reception där administrativa arbetsuppgifter har varit en naturlig del.Du har gymnasial utbildning och är en van datoranvändare. Som person har du ett genuint intresse för service som medför att du arbetar kundfokuserat.Du har förmåga att skapa god relation till kunderna och är mån om att ge bästa tänkbara service.Vidare är du nyfiken och har lätt för att ta till dig ny information om våra produkter.Samarbetsförmåga är viktig och du bidrar till god teamkänsla. SEVAB erbjuder dig ett spännande arbete i en expansiv miljö!Vi samarbetar med Proffice i denna rekrytering. Välkommen med din ansökan via www.proffice.se senast 28 februari 2008.Urval sker löpande.