Medarbetare Kundtjänst

Medarbetare Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Var rösten utåt mot våra gäster!

Tusentals ressugna gäster som turar över sundet eller startar sin resa ut i Europa med ForSea.

Att arbeta i vår kundtjänst innebär att du får svara på frågor från våra gäster gällande allt från Bizz, restaurangbokningar ombord till sevärdheter i Helsingborg/Helsingör. Du svarar också på reklamationer, och arbetar aktivt för att den bästa lösningen för kunden och säkerställa en hög kundnöjdhet. Du samarbetar med dina kollegor och andra avdelningar för att säkerställa att kundens ärenden hanteras smidigt och effektivt. Placeringsort är Helsingborg.

Hos oss får du ett varierande arbete!

Om oss
ForSea är sedan 2023 en del av Molslinjen, som är ett danskt rederi. Vi har siktet inställt på att bli Skandinaviens ledande färjeoperatör och vi är redan på god väg. Nu är vi mitt i en expansiv fas, samtidigt som vi styr kursen på att optimera verksamheten med en god struktur.

Vem söker vi?

Du har erfarenhet av att arbeta i en kundservice, där både telefon och mejl har varit ditt främsta arbetsverktyg. Du är flytande i tal och skrift i danska och kan förstå svenska.

Personliga egenskaper som vi värdesätter är lyhördhet, stresstålighet och att vara lösningsorienterad.

Intresserad?

Tveka inte att skicka in din ansökan direkt, löpande urval sker och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om du vill veta mer om arbetet är du välkommen att kontakta rekryterande chef Sussie Walfridsson på +46 (0)42186100.

Sista ansökningsdag är 5 oktober 2023.

Vi ber dig söka tjänsten via vårt rekryteringssystem, för att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ForSea Ferries AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2023
  • Ansök senast: 5 oktober 2023

Liknande jobb


4 november 2024