Medarbetare kundtjänst

Arbetsbeskrivning

-Att ta emot och hantera inkommande telefonsamtal och mail som ofta handlar om felanmälningar och behov av service på säkerhetsanläggningar.
-Att skapa arbetsorder i vårt ärendehanteringssystem och att tidsboka servicearbeten.
-Att i viss mån vara behjälplig med inköp av material.
-Att plocka material till kommande installationer.
-Att packa upp inkommande varor.



Du som söker ska tycka om att hålla många bollar i luften, vara flexibel och arbeta självständigt men trivs också med att vara en del i ett team. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt är beredd att hjälpa till där det behövs.

Du kommer att ha mycket kontakt med kunder, servicetekniker och arbetsledare vilket kräver god samarbetsförmåga.

Du har antagligen någon tidigare erfarenhet av kundservice och är gärna tekniskt intresserad.


LH Electronic Alarm AB har i mer än 35 år levererat olika typer av säkerhetslösningar och våra prioriteringar har alltid varit att lämna högsta kvalitet och bästa möjliga service.
Vi är ISO certifierade och godkända i larmklass 4.

Vill du veta mer om oss som företag besök vår hemsida www.lh-alarm.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Ihd
08-5620 4419
Lars Ihd
08-447 56 21
Lars Ihd
086052000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: LH Electronic Alarm AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Provanställning 6 månader
  • Publicerat: 8 december 2017

Besöksadress

Flygfältsgatan 3
None

Postadress

None
SKARPNÄCK, 12830

Liknande jobb